Wat zijn jullie ervaringen met een draadloze zender. Graag wil ik er een aanschaffen maar ik wil me eerst even orienteren. Het is voor een tweede tv. Welke merken wel/niet? Ik zag een Trust voor 80 euro maar dat merk heeft niet echt een goede naam!
Verwijderd
Je topic titel is nogal onduidelijk, ik moest ff goed nadenken, maar begrijp nu dat het om draadloos kabel tv gaat?
een zender is per definitie draadloos
anders is het namelijk geen zender
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
een zender is niet draadloos hoor. Hij heeft toch een voeding + input nodig :]
Hij verstuurd echter alles draadloos
Hij verstuurd echter alles draadloos
De meeste van die zenders stellen niet zo heel erg veel voor. Vaak zit er nog storing in het beeld en geluid ook. En als je al enkele 2.4Ghz apparaten in huis hebt staan wordt het alleen maar erger. WiFi is er bijvoorbeeld niet bij, want dan kun je je Tv-signaal wel vergeten. Hetzelfde geld voor magnetron pizza's.
Althans, dat zijn mijn ervaringen met deze dingen. We hebben er twee gehad. Volgens mij hebben we de Trust weer teruggebracht en ingeruild voor een ander merk. Welke dat is kan ik me helaas niet meer herinneren. En terugzoeken gaat even erg lastig.
Je kunt misschien wel even vragen of je het mag testen. En als het dan niets is kun je hem weer terugbrengen.
Althans, dat zijn mijn ervaringen met deze dingen. We hebben er twee gehad. Volgens mij hebben we de Trust weer teruggebracht en ingeruild voor een ander merk. Welke dat is kan ik me helaas niet meer herinneren. En terugzoeken gaat even erg lastig.
Je kunt misschien wel even vragen of je het mag testen. En als het dan niets is kun je hem weer terugbrengen.
Verwijderd
eborn schreef op 16 februari 2004 @ 15:17:
....Hetzelfde geld voor magnetron pizza's.....
Koop aub GEEN Trust. Marmitek en Philips zijn erg goed.Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 14:03:
Welke merken wel/niet? Ik zag een Trust voor 80 euro maar dat merk heeft niet echt een goede naam!
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
offtopic:
Een zender altijd draadloos?!?!? Goh, dan vraag ik me af hoe ze bij jou de TV/Radiozenders op de kabel in je huis krijgen?!?!
Volgens mij doen ze dat nog steeds met een HF zender hoor!!!
Een zender altijd draadloos?!?!? Goh, dan vraag ik me af hoe ze bij jou de TV/Radiozenders op de kabel in je huis krijgen?!?!
Volgens mij doen ze dat nog steeds met een HF zender hoor!!!
Bij de Aldi hebben ze een Medion in de aanbieding...!!!
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
marmitek heb ik goede ervaringen mee gehad naa veel gebruk verkocht had nietmeer nodig maar neem marmitek is echt goede kwaliteit
Ik heb op de HCCdagen een setje (noname)gekocht voor een luttele 35€, doet het prima.
Pagina: 1