Verwijderd
jah ik heb er ook een en geen problemen ik heb hem niet overgeclockt dus ik weet niet of dat mogelijk is
wat ik wel aanraad is de VIA 4 in 1 drivers te installeren anders loopt hij om de haverklap vast
veel plezier ermee
wat ik wel aanraad is de VIA 4 in 1 drivers te installeren anders loopt hij om de haverklap vast
veel plezier ermee
Via 4 in one 
Dan moet je wel een Via chipset hebben lijkt me toch:?
Ik heb een Ali chipset....
Dan moet je wel een Via chipset hebben lijkt me toch:?
Ik heb een Ali chipset....
ik barst van de ervaringen met een jetway mobo want wij verkopen eigenlijk niet anders omdat het gewoon werkt, behalve 1 type, de 663as rev 1.0 via kt133. daar zit een bug in ofzo. voor de rest: het is goedkoop, het werkt, je moet er niet mee gaan overclokken.
Verwijderd
Ali chipset??
ik heb VIA en eerst had ik die drivers niet geinstalleerd en toen crashte mijn systeem om de 10 minuten. Nu niet meer.
werkt die ali chipset nu goed bij jou dan?
ik heb VIA en eerst had ik die drivers niet geinstalleerd en toen crashte mijn systeem om de 10 minuten. Nu niet meer.
werkt die ali chipset nu goed bij jou dan?
Yep,
Ik heb ook een JetWay mobo. Is goed over te klokken. En die chipset van Ali werkt ook goed. Bij mij hoefde ik niets te installen in win98SE. Welk bordje heb je? (proc. voet)
Ik heb ook een JetWay mobo. Is goed over te klokken. En die chipset van Ali werkt ook goed. Bij mij hoefde ik niets te installen in win98SE. Welk bordje heb je? (proc. voet)
Ik heb ook een JetWay. Die van mij is al 5 jaar oud dus vraag me niet hoe ze nu zijn maar ze zijn wel stabiel en gaan flink lang mee voor het geld.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ik heb een 542c socket 7 met een AMD K6-2 500MMX
Ik heb helaas de Externe Catch uit moeten zetten ander liep de PC om de 10min vast.
Maar nu die uit is werkt het prima
Ik heb helaas de Externe Catch uit moeten zetten ander liep de PC om de 10min vast.
Maar nu die uit is werkt het prima
Kheb hier twee pc's staan met een jetway.
Ze draaien als een tiet
Een met een intel 440bx
en de ander met via
Ze draaien als een tiet
Een met een intel 440bx
en de ander met via
Heb tot nu toe 3 pc's gebouwd met een JetWay bord.
Alle drie zonder problemen. Had alleen een keer dat ie constant vastliep maar dat kwam omdat die bord stuk was. Na een nieuwe gehaald te hebben loopt deze pc ook goed.
Alle drie zonder problemen. Had alleen een keer dat ie constant vastliep maar dat kwam omdat die bord stuk was. Na een nieuwe gehaald te hebben loopt deze pc ook goed.
Verwijderd
ik heb 6 borden jetway verkocht en maar 5 terug gehad dus de uitval is bijzonder laag NOT!!! klote sooi borden niet doen!
[search=jetway goed]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()