Toon posts:

[PC]XIII - Vast in SSH1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na een savepoint al vier guards geelimineerd, wanneer ik een kamer binnenstap waar de president met zijn adviseur staan. Als ik de guard die bij de drankautomaat staat te klagen knockout sla en de WC in sleep gaat het alarm af, maar als ik hem bij de nek grijp gaat hij om een of andere reden dood als ik weer op use druk om hem los te laten (ik breek zijn nek of zoiets, ook heb ik hetzelfde met 'innocents' gedaan in levels waar ze niet dood mochten). Wat doe ik fout? Hoe deden jullie het?

Even voor de mensen die het vorige topic sloten, dit staat er in de walkthrough die al gebruikt had, en jullie me dus opnieuw naar verwezen:
Go around the corner after clearing the long
hallway of the two guards and keep following the hallway until you reach
the next door at the end. Open the door and run up behind the patrolling
soldier. Do this very quickly, but only grab him for now. Move left and open
the door ahead. Once you end up in the tall room with a pillar, turn left
towards the door. Open the door, which leads into the bathroom, knock out the
person and dump the body inside here. Stay inside the room and shut the door.

Now, you need to wait until the two men having the conversation leave the
actual dining area. A frame pops up showing you them walk off, but as they
do, another soldier 'magically' appears to be walking closer towards the room
you are in. Grab the broom near the door and wait until this soldier opens
the door to your room. Whack him with the broom and move his body inside the
actual room.
Precies wat ik doe dus. S.v.p. me de kans geven te reageren voor het topic gesloten wordt, dan had ik deze nieuwe niet hoeven openen.

Verwijderd

laat die vent bij het drankautomaat eerst eens de wc inlopen (volgens mij moest het zo, is al weer ff geleden)

Verwijderd

Topicstarter
Er komt een tweede kerel, die loopt inderdaad precies de WC in, net zoals de walkthrough zegt. Ik stond in een hoek van de kamer die eerste kerel te wurgen en hij stapte vrolijk binnen, maar als ik dus op een of andere manier die 'cola-automaat' guard vastpak, dan gaat hij onherroepelijk dood als ik hem los laat. Echt VRESELIJK suf - in alle andere levels waar ik een civilian (die niet dood mocht) vastpakte en ze losliet waren er NUL repercussies. Ik stopte ook gauw met het hostage nemen omdat van de 6 keer dat ik het probeerde 5 keer iedereen gewoon toch begon te schieten. Toen vond ik het wel weer leuk geweest.

Overigens: de kans bestaat dat ik die eerdere levels heb gespeeld op 'arcade' - ik speel graag al mijn spellen op normal uit (egoprobleempje misschien, Freud heeft wel een idee denk ik), en toen ik in een menu ontdekte dat het spel dus niet automatisch op normaal staat heb ik dat gauw daarop gezet (nog nooit, op Tekken na, een spel gezien waarbij dat ingame kon, maar goed). Want in de eerste levels trimde ik ook de security guards van de banken met mijn vuisten in elkaar, terwijl ze niet dood mochten - in die latere levels sla ik dus met mijn vuisten die mariniers (nota bene) gewoon dood.

Ik zal zo even proberen of op arcade het allemaal wel goed is (hoewel ik dat dus wel erg jammer zou vinden omdat ik dan niet de uitdaging van normal heb gehad).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 14:16 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 13:52:

[...]

Precies wat ik doe dus. S.v.p. me de kans geven te reageren voor het topic gesloten wordt, dan had ik deze nieuwe niet hoeven openen.
contact opgenomen met Fuelke? (zie onderaan de sluitmessage van vorig topic :) )

euh ja, enigste wat ik kan bedenken is dat je ergens een kerel hebt laten slingeren op de verkeerde plaats :)
dus probeer het nog een keer opnieuw en dump de uitgeschakelde bewakers op andere plekken

[edit]
ik heb het spel al lange tijd geleden uitgespeeld, maar in dat stuk van het level eigenlijk geen problemen ondervonden

[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 16-02-2004 14:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik een topic moet heropenen, en ik omdat ik in Japan zit wou ik kijken of ik voor het slapen gaan nog een antwoord kon krijgen :P maar goed, dat kon niemand weten.

Het ligt er dus niet aan dat er kerels rondslingeren - het is 100% of ik die man neersla (ramp, mislukt) of vastpak (helemaal fantastisch, die bodyguard is er evengoed niet maar die president en adviseur hebben er 0 problemen mee). Maar ik kan die kerel dus maar niet loslaten, dat is zo rot. Ik vermoed dus dat ik iets fout doe met de toetsen, maar ik weet gewoon niet wat.

Verwijderd

[Spuit-11 mode] Vipertje: Officieel is het niet de bedoeling dat je je vorige gesloten topic heropend. Het kan natuurlijk zomaar gebeuren dat je het niet eens bent met een slotje, maar om te zorgen dat niet iedereen een gesloten topic om de haverklap opent, zien we graag dat je eerst de desbetreffende mod(s) mailt om te overleggen hoe het nu verder moet.

Omdat je in Japan zit (Japan roelt \o/) en je in je vorige topic geen zware overtreding maakte, laat ik deze bij uitzondering open. Nee, dit is echt de enige uitzondering, dus vanaf nu telt het in Japan zitten niet meer mee :P

Om een alweer te lang verhaal even samen te vatten: Ben je het niet eens met een slotje? Onderneem niet zelf actie door het topic te heropenen, maar mail de mod(s) in kwestie. De volgende keer gaat het topic gewoon dicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het mysterie is opgelost: die kerel moet je in elkaar timmeren voordat hij de kans krijgt te zeggen dat de drankjesautomaat zijn geld heeft opgegeten. Blijkbaar weten de president en zijn adviseur dan dat er iemand hoorde te staan (ook al verloopt het gesprek precies hetzelfde) Het spel geeft gewoon geen enkele hint, als de president nou zoiets zei van (omdat hij zelf ook iets uit die automaat probeert te kopen) 'damn thing ate my change too, same as with the bodyguard; where is he know, anyway?' dan weet je waar het aan ligt... Maar als zij dus zogenaamd kunnen horen dat die kerel staat te klagen maar niet dat ik hem met een bezem verrot ram, wordt et wel een beetje moeilijk.

Nou ja. Het flauwe einde is nog wel erger.

Verwijderd

ja eind is idd vernaait, echt saai en slecht, geeft wel weer uitzicht op een tweede deel dat dsu wel zal komen. :)
Pagina: 1