Toon posts:

[ADSL]Ga verhuizen naar Waalre.. wat is beste ISP?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al rondgekeken binnen ervaringenfora, en geloerd op internetten.nl maar krijg nog niet echt een beeld.. Ik woon nu in Eindhoven en ga soon verhuizen naar Waalre.. Het probleem is echter dat daar weinig aan ISP providers zit, aangezien dit een klein dorp in langs Eindhoven.;

KPN ADSL Go beschikbaar
KPN ADSL Lite beschikbaar
KPN ADSL Basic beschikbaar
KPN ADSL Extra beschikbaar
VERSATEL niet beschikbaar
TISCALI Wholesale niet beschikbaar
BBNED beschikbaar
CHELLO CLASSIC niet beschikbaar
CHELLO ENTRY LIGHT PLUS niet beschikbaar
CASEMA CABLE-BASIC niet beschikbaar
CASEMA CABLE-PREMIUM niet beschikbaar
CASEMA CABLE-EASY niet beschikbaar
CASEMA CABLE-POWER niet beschikbaar
MULTIKABEL niet beschikbaar
@HOME niet beschikbaar

Zoals je ziet blijft er niet veel over :S
Ik ben wel van plan ADSL te nemen, maar ik wil graag weten of er hiero mensen op tweakers zitten die in omgeving Waalre wonen (Postcode 5582),
wat hen ervaringen zijn, en wat ze me kunnen adviseren?

Zou het heel cool vinden als er reacties komen, want dan kan ik me internet optijd aanvragen en lekker snel internetten als ik in Waalre kom te wonen :D

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
BBNED en KPN beschikbaar, keuze zat dus op ADSL gebied lijkt mij.

Verwijderd

http://www.iae.nl/content/190.shtml

K a b e l a b o n n e m e n t e n

--------------------------------------------------------------------------------

Snel internetten via de kabel in Aalst-Waalre?
Dit kan nu voor € 37,50 per maand zonder aansluitkosten. Wij sommen de voordelen nog eens voor u op:

onbeperkt internetten voor een vast bedrag per maand; sneller surfen en downloaden (1500 Kbit/s down / 256 Kbit/s up); 24 uur per dag online zonder telefoontikken; geen datalimieten (Fair Use Policy); gratis 50 MB Webspace; e-mail via POP en Webmail; 5 extra e-mail POP3 boxen (20 MB per mailbox); 5 extra e-mailaliassen per e-mail POP3 box; gratis antivirus- en spamdienst voor uw e-mail; mogelijkheid tot volledige on-site installatie (optioneel); goed bereikbare professionele helpdesk tegen normale gesprekskosten.

Nu ontvangt u tijdelijk bij een jaarabonnement na het eerste jaar gratis 3 maanden Internet via onze kabel.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Even search gebruiken, dan had je dit draadje tegengekomen, waar je vast wel wat aan hebt ;) : [rml][ ADSL ervaringen] Hoe tevreden ben jij over je ADSL? *[/rml]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Topicstarter
Heb al gezocht daar wat threads, maar zoek echt mensen met ervaring in Waalre..
En IAE lijkt me echt helemaal nix, hoor ik nix dan slechte verhalen over..

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Niet om lullig te doen, maar zoals je zelf al zegt is in Waalre zowel KPN als BBNed beschikbaar, als ik dan bijv. een ISP als Planet neem: wat maakt Planet in Waalre dan zo anders dan Planet in Lutjebroek? :X
Alle ISP's in jouw woonplaats beschikbaar, zijn over het algemeen landelijk beschikbaar, dus je hebt zeker wel wat aan mijn link, maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk... ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Heb een IAE abonnement hier. Ik ben prima tevreden. Goede up-/downloadsnelheden. Downloadsnelheden tot ongeveer 300kb/s, upload ongeveer 35 kb/s. Weinig last van storingen. Fair Use Policy.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 15:44

Korakal

Up up up!

Zie beide replies van KillerBeeForEver.

Deze vraag is toch wel erg algemeen... met een beetje zoeken kan je hier ook zelf achterkomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.