Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook - Plugin gezocht

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 02:36
Ik ben in het bezit van een blackberry en wil het volgende realiseren. Als outlook 2002/XP gesloten is moet hij mail doorsturen naar mijn mobiele adres. Nu weet ik dat dit kan via de afwezigheidsassistent maar deze moet je steeds handmatig aan/uit zetten.

Is er een plugin die dit automatisch doet??

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen idee of in Outlook / VBA iets als een OnExit event oid heeft, zoek er even naar.
Alternatief is VBScript/WSH:
VBScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
Set WshShell = WScript.CreateObject ( "WScript.Shell" )

n = 0
for each Process in GetObject("winmgmts:{impersonationLevel=impersonate}").ExecQuery ("select * from Win32_Process")
  c=instr("OUTLOOK.EXE",process.name)
  if c <> 0 then n = n + 1
Next
if n = 0 then WshShell.Run "notepad.exe"

Een oneindig loopje er omheen, sleep erin zodat je maar bijv 1 keer/minuut checkt en klaar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ilovetechno
Bedankt voor de reactie. Maar waar ik kan ik deze code gebruiken. Ik heb geen ervaring met VB oid.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah, dan zou ik er niet aan beginnen tot je wel de basics van VBScript (dit is geen VB maar VBScript, wat wordt aangeroepen via WSH) kent. Hetzelfde geldt voor VBA onder Outlook.

Een klik&klaar plugin ken ik daar helaas niet voor.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ilovetechno
Heeft iemand wellicht een andere oplossing... Ik heb bijna iedere outlook gerelateerde site bekeken maar niets kunnen vinden.