Toon posts:

Upload met demon

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De lengte van je telefoonlijn is ongeveer 2918 meter. Op deze lijn zijn alle diensten leverbaar. Je bent aangesloten op centrale Heerlen-Kerkrade.

welke snelheden zou ik kunnen halen ik wil graag 1mbit upload zou dat mogelijk zijn met die afstand wat ik heb tot de centrale volgens deze tabel http://www.sneladsl.nl/images/faq/snelhedendsl.gif zou dat wel zo'n beetje mogelijk moeten zijn.

• cefas
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05 08:50
Zou kunnen, maar je hebt nog maar afhankelijkheden :

Kwaliteit telefoonlijn thuis <-> centrale
Kwaliteit telefoonlijn thuis.

Dus het is mogelijk, maar er zijn altijd factoren die de snelheid naar beneden kunnen halen

Where is my ANY key

Verwijderd

Topicstarter
En welk modem zou ik het beste kunnen pakken?! Ik heb gehoord dat niet alle modem 1mbit upload aan zoude kunnen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vragen over haalbare snelheden op verschillende lijnlengtes en vragen over uploadsnelheden van verschillende modems zijn hier al vaak langsgekomen, ik weet zeker dat je daar met de GoT Search meer dan genoeg over kunt vinden. We verwachten hier dat je de search ook gebruikt voordat je een topic opent, dus deze gaat dicht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.