Mijn Lexmark X85 print geen zwart meer. Kleur is geen probleem, maar er komt dus geen zwart meer uit. De cartridge is niet leeg. Als ik via het lexmark programma de spuitopening reinig dan komt er wel iets zwarts op papier, maar bij het afdrukken van een testpagina komt er alleen kleur uit. Hoe zou dit kunnen komen?
Softwarematig je printerpatroon reinigen is niet altijd succesvol, als je de printer
voor een lange tijd niet hebt gebruikt kan het definitieve verstoppingen tot gevolg
hebben, door opgedroogde inkt.
Het beste in deze situatie is dat je een nieuwe zwarte inktpatroon koopt.
Als je zelf probeert de inktpatroon schoon te maken loop je kans dat je per ongeluk
de sproeiers beschadigd, met als mogelijk gevolg dat je strepen krijgt op je afdruk.
voor een lange tijd niet hebt gebruikt kan het definitieve verstoppingen tot gevolg
Als je zelf probeert de inktpatroon schoon te maken loop je kans dat je per ongeluk
de sproeiers beschadigd, met als mogelijk gevolg dat je strepen krijgt op je afdruk.
Als ik met een speciaal houdertje voor het bijvullen en een spuitje aan de cartidge "zuig", dan komt er wel gewoon inkt uit de kop. Dus dan lijkt het er op dat de inkt bij de kop niet is opgedroogd..Snowwie schreef op 17 februari 2004 @ 09:40:
Softwarematig je printerpatroon reinigen is niet altijd succesvol, als je de printer