Gigabyte-UD4P - X4 955 - 74 gb Raptor - Nvidia GTX 275 - Logitech Z5500
Verwijderd
Dat is een ethernetmodem als ik me niet vergis..
Even een netwerk kaart erin doen
Kost minder als €10,- d8 ik..
Even een netwerk kaart erin doen
Kost minder als €10,- d8 ik..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 12:46 ]
Dat is oowk al gebeurd we hebben verbinding tot het modem verder nietVerwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 12:45:
Dat is een ethernetmodem als ik me niet vergis..
Even een netwerk kaart erin
Pingen naar een ip nummer werkt ook niet? Je kan eens proberen om een statisch ip adres aan je pc te geven en als DNS servers, die van je provider in te geven ipv het modem.
Dich bis echt unne foëzen haas
Verwijderd
heb je hier al gekeken?
Ik zit zelf nog met chello te surfen en ga binnenkort aan ADSL beginnen dus veel meer oplossingen kan ik ook niet aandragen
suc6 in ieder geval
Ik zit zelf nog met chello te surfen en ga binnenkort aan ADSL beginnen dus veel meer oplossingen kan ik ook niet aandragen
suc6 in ieder geval
Het helpt denk ik als je vanaf de Allieddata site een BabyXL pofile downed en hem daarna upped naar je modem.
Veel succes
Veel succes
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Alleen kan ik op de allieddata site nergens een profiel vindeSm0k3r schreef op 16 februari 2004 @ 12:55:
Het helpt denk ik als je vanaf de Allieddata site een BabyXL pofile downed en hem daarna upped naar je modem.
Veel succes
Allieddata FTP sitemichelvdpol schreef op 16 februari 2004 @ 13:37:
[...]
Alleen kan ik op de allieddata site nergens een profiel vinde
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Pagina: 1