Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile herkent Telfort nummer niet :(

Pagina: 1
Acties:

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 22:36
Mensen met een T-Mobile abonnement kunnen mijn Debitel-Telfort nummer niet bellen omdat het niet zou bestaan :?
KPN, Vodafone, KPN-prepay en vaste telefoon kunnen dat echter wel...
Ook kan ik naar T-Mobile nummers bellen.
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was. Komt dit wel vaker voor?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Is het een nieuw nummer of een geporteerd nummer (vanaf een andere provider)? Hoe lang is het al?
Wat zegt de Debitel helpdesk ervan?

• quazar
Het nummer is ruim een week geleden overgegaan van KPN naar Debitel. Ik wacht nog op een reactie van de helpdesk.

edit: Orange geeft het zelfde probleem

[ Voor 16% gewijzigd door quazar op 16-02-2004 12:36 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:42
Routering staat verkeerd in de database, deze moet dus bij de provider bijgewerkt worden.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
quazar schreef op 16 februari 2004 @ 12:23:
Mensen met een T-Mobile abonnement kunnen mijn Debitel-Telfort nummer niet bellen omdat het niet zou bestaan :?
KPN, Vodafone, KPN-prepay en vaste telefoon kunnen dat echter wel...
Ook kan ik naar T-Mobile nummers bellen.
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was. Komt dit wel vaker voor?
he das grappig; ik belde laatst een meisje met een nieuw nummer (telfort prepaid) en ik kon met mijn abo (t-mobile) niet bereiken; kreeg de melding dat ik het niet mocht bereiken ofzo :S vaag

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

• quazar
Ik vroeg me inderdaad al af of Telfort erg slordig is als het gaat om het omzetten van of aanmaken van de routing van telefoon nummers.
Het blijft raar dat Vodafone het wel goed doet.

[ Voor 23% gewijzigd door quazar op 16-02-2004 14:02 ]

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:50
Telfort is inderdaad vrij slordig.
Mijn vader kon mij ook niet bereiken om mijn nieuwe nummer. Daarover gebeld, en een paar keer hebben ze een datum genoemd die ze dan weer niet waarmaakten.
Uiteindelijk is het wel opgelost.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
heb het ook gehad toen ik nummer van telfort meenam naar t-mobile
orange klanten konden mij niet bellen omdat mijn nummer niet zou bestaan, het probleem was dat telfort niets had doorgegeven aan orange waardoor orange in het ''telfort'' bestand ging zoeken als mijn nummer gebeld werd
heb telfort helpdesk gebeld en die hebben contact opgenomen met orange, binnen 15 minuten was het geregeld

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Ik heb een soortgelijk probleem gehad toen ik 2 jaar geleden mijn nummer overzette van KPN naar Telfort. Mensen die via Dutchtone (nu Orange) mij wilden bellen kregen mij niet te pakken en smsjes kwamen niet aan. Andersom kon ik hen wel bereiken, heel irritant dus.

Zowel Dutchtone als Telfort gebeld, maar er is iets blijkbaar mis gegaan bij de nummerportering. Als laatste Telfort gebeld en binnen een paar uur was het probleem opgelost.
Pagina: 1