[Sin 2] ?

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Everyone,

Zat zo even te surfen over het net, en ik kwam dit tegen, weet niet of het al bekend is, maar wil er eigelijk wel meer over weten.

[bron: http://www.ritualistic.com]
In Summer 2003, Ritual Entertainment created a publisher demo for Sin II in order to find funding for the project. Using a next generation technology, Sin II was to be a full blown follow-up to Ritual's 1998 action hit Sin. Unfortunately, no publisher was willing to back the title, forcing Ritual to abandon the idea for the time being.

While the game is not currently in development, we are able to bring you two exclusive in-game screenshots from Ritual's demo. Taken in a black test map, the screenshots show the new models for main character John R. Blade and villainess Elexis Sinclaire.

Keep checking Ritualistic for more news and information about Sin II. If there are any new developments regarding the project, you'll read it here first!

Hmm screens konden niet gelinked worden, hier de url:

http://www.ritualistic.co...p/sin2/Sin+II+Screenshots

Ik vond Sin altijd een zwaar brute game, dus ik mag hopen dat ze hiermee door gaan op gegeven moment, zou me erg goed doen.

Wou ut ff melden, misschien kan iemand nog wat vinden erover _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door MrCaleb op 16-02-2004 12:20 ]

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 23:10
Klopt, was paar maanden/weken geleden al bekend (ben niet zo goed met tijd)
Ik hoop idd dat ze hier mee doorgaan maar ik geef het weinig kans. Sin 1 was nou niet echt een bestseller en dan zijn uitgevers heel huiverig om een vervolg te financieren

Bier, Whiskey en Metal!!

• MrCaleb
Toch ergens wel vreemd, want als je het realistisch bekijkt was Sin voor zijn tijd echt een fantastische game, misschien hadden ze te weinig van hun laten horen, maar er is ook een Sin tekenfilm uitgekomen evengoed...plus nog is die expansion van Wages Of Sin

Hoop best wel op een Deel 2 eigelijk

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:03
MrCaleb schreef op 16 februari 2004 @ 12:31:
Toch ergens wel vreemd, want als je het realistisch bekijkt was Sin voor zijn tijd echt een fantastische game, misschien hadden ze te weinig van hun laten horen, maar er is ook een Sin tekenfilm uitgekomen evengoed...plus nog is die expansion van Wages Of Sin

Hoop best wel op een Deel 2 eigelijk
Idd, Sin was een behoorlijke game, zonder patches een beetje buggie, maargoed.

Maar jammergenoeg voor Ritualistic kwam Halflife ook in diezelfde tijd uit, en werden ze ondergesneeuwd door het succes van Halflife.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• MrCaleb
dat was de grootste reden daarvoor denk ik haha, speelde Half-Life toen ook meer dan Sin, maar Sin kwam eerder uit dan HL tog? of waren ze gelijk toen de tijd?

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 13:02

bAdmuTs

mAzE

Ik gloof dat er een tijdje geleden op gamers stond dat sin2 niet zou doorgaan :(, ze hadden wel al wat maar omdat deel 1 niet goed genoeg verkocht zou deel 2 niet doorgaan

Maar ik wil sin2 :D

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 16-02-2004 12:37 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• MrCaleb
Klinkt niet veelbelovend dus.... :|

Yeah Me 2 :P :D

[ Voor 19% gewijzigd door MrCaleb op 16-02-2004 12:39 ]

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Deel 2 is voorlopig gecancelled vanwege het feit dat ze geen uitgever ervoor kunnen vinden. Althans, dat zeggen ze. Waarschijnlijk komt het omdat HL2 weer voor de deur staat en ze geen deja vu willen.

Misschien (hoop het wel) dat SiN2 ooit nog het daglicht gaat zien, maar op dit moment geef ik het weinig kans dat ze deze game op korte termijn gaan ontwikkelen/uitbrengen

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:03
nog wat interessante weetjes over Sin 2

http://www.gamer.nl/nieuws/19986

http://www.gamer.nl/nieuws/5508

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• MrCaleb
Jah goed, ik heb liever dat ze de tijd ervoor nemen, en alles rustig afhandelen, dan dat je weer zoiets als Duke Forever krijgt, ik heb liever dat ze nix over een game laten horen of wat dan ook tot dat het in de winkel ligt, release datums die constant veranderen, hij komt morgen, hij komt over een jaar...i mean...ze moeten dat gewoon is lekker laten rusten.

Want HL2? wanneer komt die nou eigelijk? :)

Maar goed, SiN2, ik wil em wel, hoop dat ze hun tijd nemen, en em toch maken op gegeven moment, en dan is ut afwachten

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
bAdmuTs schreef op 16 februari 2004 @ 12:37:
Ik gloof dat er een tijdje geleden op gamers stond dat sin2 niet zou doorgaan :(, ze hadden wel al wat maar omdat deel 1 niet goed genoeg verkocht zou deel 2 niet doorgaan

Maar ik wil sin2 :D
Dat is niet de reden... En waarom brachten ze dan een uitbreiding (Wages of SiN) van SiN op de markt, als SiN niet genoeg zou zijn verkocht? HL is meer verkocht, true, maar SiN had redelijke verkoopcijfers hoor.

SiN kwam overigens eerder uit dan HL, ik was vroeger ook meer fan van SiN dan van HL, maar doordat er na een tijd door maar weinig mensen SiN gespeeld werd, ben ik overgestapt. Overigens kan je nu nog steeds (weliswaar moeilijk) mensen vinden die het spelen :)

• MrCaleb
lol klopt, speel em zelf ook nog dagelijks online :) zijn nog 3 servers voor ofzo whaha
Pagina: 1