I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Verwijderd
Om er even vanuit te gaan dat ie niet kapot is, lijkt me dat het toch wel eens aan de batterijen kan liggen. Zo'n niveau-indicator kan natuurlijk altijd fout zitten. Probeer eens geheel nieuwe batterijen, en kijk of 't nogsteeds voorkomt.
Verwijderd
Ik heb een ander probleem wat hierbij past...
Soms als winxp pro opstart en hijs nog dingen aan het laden dan weigerd mijn muis soms eens te werken... enige remedie is opnieuw starten en hopen dat de muis dan wel werkt...
Iemand dit zelfde probleem of een oplossing?
Soms als winxp pro opstart en hijs nog dingen aan het laden dan weigerd mijn muis soms eens te werken... enige remedie is opnieuw starten en hopen dat de muis dan wel werkt...
Iemand dit zelfde probleem of een oplossing?
Hoe is de afstand tussen de ontvanger en het toetsenbord? en waar is de ontvanger geplaatst? Ik heb gemerkt dat ik de zelfde femomenen heb als ik mijn test pc aan zet, deze staat direct naast de ontvanger en is niet meer dan een bord met wat voedingen zonder kast.
Kennelijk speelt storing van de omgeving ook een belangrijke factor.
Kennelijk speelt storing van de omgeving ook een belangrijke factor.
Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.
Me vader heeft met het toetsenbord hetzelfde probleem met datzelfde tobo. Dan werkt soms alleen een reboot
(Muis blijft wel normaal werken) en we hebben nieuwe volle batterijen geprobeerd maar geen verschil.
Vaak doet ie het maar soms stopt ie gewoon
Reconnecten helpt niet
Vaak doet ie het maar soms stopt ie gewoon
Reconnecten helpt niet
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock