Toon posts:

amd $ drop ik word er gek van

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi
nou 2 weken terug een tbird 1000 gekocht
voor 900,- nu 625,- :(
mijn maat belt naar bedrijf in eindhoven
meneer wat kost de 1200 tbird ?
zaak= 1210,-
maat= zo veel ? heb hem op www.tweaker.net zien staan voor 1050,-
zaak=wacht even, ga ik vraagen....
zaak ja hebben wij ook kom maar haalen voor 995,- :(
ik heb het idee dat amd procs per dag nu 50,-zakken
TIP
dus voor iedereen ik zou even wachten met koopen :)
greetings from dutch

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54
Tsjah, er is op het moment dus weer een prijswijziging gaande in computerwereld. Nog niet alle zaken hebben hun prijzen up to date dus vandaar de reactie die jij kreeg.

Ik zou er niet te lang bij stilstaan. Gewoon lekker gebruiken die proc.!

Verwijderd

Dat is wel vaker zo, ook met geheugen. :(

Ik wil ook een nieuwe AMD kopen.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-08 09:06
Same here!
Maar 625 voor de tb 1000 is niet slecht! :)

- NAC Breda -

• stylezzz
Ik moet toegeven dat ik er dus net 1 besteld heb. 1Ghz voor minder als 700 piek! Wie had dit begin dit jaar nog durven dromen...........:Z :Z :Z

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:08
mijn duron dan
1,03Ghz voor minder dan 150 piek *D

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Topicstarter
sja het is mooi als iedereen een gig voor 250,- kan koopen :)
maar waarom ik weer :?
:)

• stylezzz
Tsjah, ik heb het niet over een overclockte proc. tuurlijk.........:)

• DeadKennedy
Op woensdag 13 december 2000 21:54 schreef dominator het volgende:
Tsjah, ik heb het niet over een overclockte proc. tuurlijk.........:)
daar ging ik vanuit
maar ik blijf het enorm cool 8-) vinden...
11 cent per megahertz...

WEBN & chill (@IBKR)

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Vertel eens wat nieuws man! Dat computerhardware in korte tijd ontzettend in waarde kan dalen is al sinds mensenheugenis algemeen bekend. Hardware is een ontzettend slechte investering, omdat het zo snel afschrijft :(

BTW: vraagen, haalen, koopen :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• DeadKennedy
Op woensdag 13 december 2000 22:00 schreef Tachyon het volgende:
vraagen, haalen, koopen :?
_dutch_ is gewoon een dichter...
hij gebruikt zijn dichterlijke vrijheid om d.m.v. assonantie de nadruk op bepaalde zaken te leggen, ook sluit het dan beter aan op de andere woorden (zAAk, mAAt)

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

_dutch_ >

Ik heb ook altijd hetzelfde en vele andere pechvogels.

Zo eens wat opnoemen:
-sony 8*4*32 gekocht 2 weken later 100 piek goedkoper
-19" ctx gekocht 1 week later 50 piek goedkoper een maand later 200piek goedkoper
-128mb 133mhz infineon gekocht 2 weken later 35 goedkoper, 6 weken later 75piek goedkoper
-Sb128 gekocht maand later 60piek goedkoper

En zo bij alles cd's video's kleding games etc. ect.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Kan je beter Intel kopen, dat blijft gewoon duur :D

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
tachyon: mee eens:) maar ik heb nog 96MB EDO in me oude bak zitten waarvan de nieuwprijs op dit moment hoger is dan waar ik het voor gekocht heb :) :) :)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• ijdod
  • Laatst online: 20-08 17:52
Het hoeft niet altijd zo te zijn. De Ppro 200 is anderhalf jaar lang even duur gebleven :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op donderdag 14 december 2000 08:07 schreef Gert het volgende:
Kan je beter Intel kopen, dat blijft gewoon duur :D
Hahahahaha, erg goeie !! Tsja, ik vind het allemaal niet zo erg, mijn T-Bird 800 is nog snel zat, maar als ik dat zo zie had ik een T-Bird 1 Ghz ongeveer voor die prijs kopen waar ik m'n 800 Mhz voor heb gekocht.. :)
Maar ja, ik vind het allemaal niet zo erg, laat het maar cheap worden.. Was dat nou met videokaarten ook maar. Ik zou er niks om geven als mijn Asus V6600 Deluxe niet veel meer waard zou zijn, als die GeForce 2 Ultra maar niet zo ACHTERLIJK duur zou zijn.
Hehe, maar ik heb wel een beetje het idee dat AMD procs wegwerpprocs worden.. :)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Anderhalve week geleden 599 neer gegooid voor een TB900! :(

Naja hij doet het.. zo te zien wilt ie ook wel op 1 Gig.. dus 599 voor 1 Gig is niet zo slecht. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:36

Speedy-J

AMD Enthusiast

:r net wat ik zeg je wordt genaaid waar je zelf bij staat
inderdaad AMD wordt een wegwerp cpu
straks ken je ze krijgen bij een pak OMO |:(
TB900@FL799,- bah bah daar heb je dur nu 2 voor bijna :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Effe leuk nieuws voor alle gedupeerden :) :)

Er zijn erg veel mensen die niet op de hoogte zijn van pricewatch en andere actuele internet prijzen. Van die mensen die niet verder komen dan de vobis en dynabyte etc. daar betaal je dus superveel voor 1ghz.
Laten die mensen nou massaal op Ibazar komen :) deze week heb ik nog een tb1000mhz voor 825 over de toonbank daar zien gaan. Een 900 levert er ook wel 750 ofzo op (helemaal als je hem met mobo combo verkoopt en hem gewoon op 1ghz laat draaien) ;)
Dus je kunt je proc voor meer geld kwijt (in sommige gevallen dan he) en dan voor dat geld dat het heeft opgeleverd een 1ghz of 1,1ghz kopen voor een superprijs...

Ik vond het wel leuk bedacht van mezelf, ik ga mijn tbird900 nog niet verkopen, maar als tbird bij de 1,5ghz ofiets dergelijks komt en deze verkoopt voor rond de 750,- dan gaat mijn tbird900 voor te veel centjes naar leuten van Ibazar. En voor de zeikerds dit is geen naaien, het is gewoon wat de gek ervoor geeft!

• smvs
  • Niet online
dus voor iedereen ik zou even wachten met koopen
dit gaat helemaal nergens over jongens, kom op zeg, als je zo gaat redeneren dan moet je altijd wachten met kopen want er komt niet snel een punt dat het ophoudt qua
prijsdalingen in de computer wereld. als je inderdaad die mentaliteit aanhangt van "als ik nu koop is dat verspilling want volgende week is het halve prijs" dan ben je verkeerd bezig want de week daarna is het bij wijze van weer halve prijs en volgens mij zul je nooit een computer bezitten als je echt zo gaat denken omdat je namelijk altijd wacht met kopen

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 23:35
Dat noemt men in de volksmond: OPLICHTING...

• stylezzz
Eigenlijk is het het slimste om iets aan te schaffen net nadat het in prijs is gedaald. (in geval TB proc, NU DUS!! :))

Dit is de manier waarop IK me het minste 'bekocht' zou voelen......:)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:06

Wimo.

Shake and Bake!

Dat noemt men in de volksmond: OPLICHTING...
Dat noemt men in de volksmond: HANDEL!

Verwijderd

Denken jullie niet na en zien jullie alleen maar $$$????

Als ik iets koop en dan kijken ik naar de prijs en ga dan denken is het mijn dat waard. En kijk ff rond en dan kan dat enne best wel duurder zijn maar dat is me mijn geld wel waard. Het gevoel dat je bij iets hebt.

En wachten met kopen....WHAHAHAHAHAHAHA LOL.
Geen handelskennis zeker???:7 Dan kan je blijven wachten jongen! Het begint hoog...dan lager...dan weer iets lager...dan nog iets lager...dan is het het op. Tja..en jij maar wachten want misschien kan het nog wel dalen....

• psychotic
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

Ja, ach, daarom heb ik dus mijn eerste AMD op de HCC gekocht. Een Duronnetje voor 210,- die nu netjes over de Gig draait :7 Kan je hem nog eens opblazen zonder dat het je gelijk een klein vermogen kost ;)

En waarom een T-bird 1 Gig, omdat hij ietsiepietsie sneller zou zijn als de Duron, sisoft sandra vind de mijne toch sneller asl de 1Gig van AMD en Intel :P

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

ja ik snap het echt niet. ik ben lekker bij met me cpu,$ maakt me dan echt helemal geen bal uit al ik er maar veel lol in hem en ik heb pas echt lol als een vriend van mij hem voor 100 goedkoper koopt dan denk ik nou kan die jongen eindelijk ook es wat aan z'n pc doen echt ik word:r van mensen die gaan zeuren " ja toen ik hem kocht kostte hij 865 en nu nog maat 847".:)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 13 december 2000 21:45 schreef Ritchie het volgende:
Same here!
Maar 625 voor de tb 1000 is niet slecht! :)
Dat heb ik eem maand geleden betaalt voor een 900 MHz :9:):9:):9:):9:):9:):9:):9:)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

nee ik zeik ook niet over die prijs daling ik vind het jammer dat mensen een "PRIJSDALING!!!" niet op prijs stellen.

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 19:07 schreef funksngrooves het volgende:
Effe leuk nieuws voor alle gedupeerden :) :)

Er zijn erg veel mensen die niet op de hoogte zijn van pricewatch en andere actuele internet prijzen. Van die mensen die niet verder komen dan de vobis en dynabyte etc. daar betaal je dus superveel voor 1ghz.
Laten die mensen nou massaal op Ibazar komen :) deze week heb ik nog een tb1000mhz voor 825 over de toonbank daar zien gaan. Een 900 levert er ook wel 750 ofzo op (helemaal als je hem met mobo combo verkoopt en hem gewoon op 1ghz laat draaien) ;)
Dus je kunt je proc voor meer geld kwijt (in sommige gevallen dan he) en dan voor dat geld dat het heeft opgeleverd een 1ghz of 1,1ghz kopen voor een superprijs...

Ik vond het wel leuk bedacht van mezelf, ik ga mijn tbird900 nog niet verkopen, maar als tbird bij de 1,5ghz ofiets dergelijks komt en deze verkoopt voor rond de 750,- dan gaat mijn tbird900 voor te veel centjes naar leuten van Ibazar. En voor de zeikerds dit is geen naaien, het is gewoon wat de gek ervoor geeft!
Idd wat de gek er voor geeft, MITS je er netjes bijvermeldt dat het een overklokte 900 Mhz betreft... anders is het in mijn ogen wel degelijk oplichting.

edit : typo

Verwijderd

Niet zeggen dat ie overgeklokt is is inderdaad naaien :( ik ken zelfs mensen die dat gedaan hebben :r

Ik heb laatst nog mijn oude p3-500 verkocht die liep uiteindelijk op 620mhz dat heb ik erbij gezegd en vond de koper prachtig. Ik heb gezegd hoe hij hem op 620kon krijgen en voor 500mhz verkocht :)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Je moet het er wel bijzeggen... waarom denk je dat Intel hun multipliers gelocked heeft? Ze willen voorkomen dat winkels PCs gaan verkopen op 1 Gig waar dus een 733er inzit etc. (En nou niet om de consument te beschermen maar om te zorgen dat men Intel 1 Giggers koopt!)

Ik hoop dat ze bij die nieuwe AMD CPUs (voor de 760, DDR etc) die pinnen zo laten zitten zoals ze nu zitten.. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1