Deviance

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Ik heb wat backups (NIKS ILLEGAALS!!!) gemaakt van games, die ik legaal heb gekocht (dat mag volgens de wet)...

En ik krijg dus van die deviance files..... ik wil ze dan ff mounten op mijn 2e pc etc. zodat ik op mijn Lan een beetje kan knallen:)

Maar ik heb nu .r00 tot r.30 files, wat meot ik hiermee.
Ik heb geprobeerd ze te unrarren amar ik kreeg deze fout:

! E:\CallOfD\CALL.OF.DUTY-DEViANCE\CD1\dev-coda.r29: You need to start extraction from a previous volume to unpack dev-coda.bin
! CRC failed in dev-coda.bin. The file is corrupt

Trouwens niet alle files zijn rar-files, de r30 tot en met de r37 worden gewoon niet herkend :(

Wat moet ik hiermee?

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rar accocieerd alleen r00 t/m r30, hoger niet en is ook niet nodig, wat je moet doen is gewoon de 1e rar (.rar dus of anders .r00) uitpakken. en dan pakt winrar zelf de opeenvolgende bestanden.

ps. als je nog winrar 2.x gebruikt, download dan winrar 3.x.

[ Voor 15% gewijzigd door Magic op 16-02-2004 11:17 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je backups gemaakt heb van je games waarom heb je ze dan ingepakt als rarfiles en heten ze opeens deviance?

en het antwoord staat in je error melding

blup

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Zit ergens een fout in, je extract wel de .rar

en voor de rest, als je je vraag anders had geformuleerd zou het een stuk minder illegaal zijn. En aangezien GoT niet kan controleren of jij wel of niet het orgineel hebt valt dit gewoon onder de faq (#copyright) dunkt me.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:00

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 22:04

Fuelke

Forza Ferrari

BoudewijnLinux schreef op 16 februari 2004 @ 11:14:
Ik heb wat backups (NIKS ILLEGAALS!!!) gemaakt van games, die ik legaal heb gekocht (dat mag volgens de wet)...
Wat moet ik hiermee?
De waarheid vertellen en toegeven dat je gewoon warez download en daarbij geholpen wilt worden ipv een nep verhaaltje op te hangen dat je zelf backups maakt maar toch rar files krijgt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Het is prima dat je een backup wilt, dat is je goed recht als je het echt gekocht hebt. Maar niet alleen kunnen wij niet controleren of je het echt hebt, maar ook is de foutmelding vrij duidelijk en erg basic: Je moet gewoon bij de .rar beginnen met extracten. Werkt dat niet, dan kan je overwegen om alles opnieuw te downloaden.

Zou je bij een eventueel toekomstig topic een iets duidelijkere titel kunnen verzinnen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 11:21 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.