Toon posts:

[XP] Autoplay voor digicam werkt niet altijd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms al ik mijn digitale camera via USB aansluit op WindowsXPproSP1 dan komt het scherm niet op voor het snel copieren van de bestanden. De camera wordt altijd gedetecteerd als externe drive. Rechtsklikken op de externe drive en het wijzigen van de Autoplay en rebooten verhelpt de zaak meestal. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat dit altijd zo blijft. Op de een of andere manie lijkt het erop dat WIndows deze instelling steeds verliest. Maak ik een nieuwe user aan op mijn systeem dan werkt de autoplay altijd.

Wat kan er aan de hand zijn?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een kleine titel edit zodat de titel iets beter je probleem beschrijft (was: Autoplay ellende) - probeer zelf ook altijd een goede topic titel te bedenken, en zorg dat het OS tussen vierkante haakjes staat (zie ook Windows Operated Systems Policy)

Verwijderd

Topicstarter
okay.

Verwijderd

Topicstarter
of moet ik Windoos opnieuw installeren? nee toch zeker?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Ik zou zeggen dat het een instelling is onder je eigen gebruikersname, omdat het anders altijd werkt. Het lijkt mij dus dat je iig XP niet hoeft te herinstalleren :). Vanwege hetzelfde lijkt het mij niet komen door een driver oid, omdat dat ook 'systeembreed' zou zijn.
Wat het dan wel is.... Geen idee helaas...

DM!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 18:27

T-Junkie

user brain not connected...

misschien even de camera verwijderen uit apparaatbeheer om hem opnieuw te installeren. Misschien zit er wat fout bij driver/onstelling en wordt ie zo weer opnieuw weg geschreven.
Pagina: 1