Toon posts:

Programma om delen te kopieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een minder stabiel netwerk en als ik een heel groot bestand wil kopieren van een andere computer kapt hij hem vaak ineens tussendoor af zodat ik dus weer helemaal opnieuw kan beginnen met kopieren.

Bestaat er een programmatje dat de reeds gekopierde data bewaard en als de verbinding er ineens uitvalt ik weer opnieuw kan beginnen met kopieren maar dan vanaf de plaats waar ik ben gebleven?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:13

Tags NL

Harmful or Harmless?

Uhm.. Je bent problemen maar niet de oorzaak aan het bestrijden? Kun je niet beter het netwerk stabieler proberen te krijgen, wat is het probleem van je netwerk precies?

https://powershellisfun.com

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 17:18

Jimbolino

troep.com

ftp (file transfer protocol), ondersteund resume (heb je niet eens getright voor nodig)

misschien ook een idee als het belangrijk is dat de files foutloos overkomen: maak vantevoren een .sfv file en kopieer die ook mee...

je kan wel met zijn allen roepen: maak je netwerk op orde, maar misschien kan dat niet omdat het wireless ofzo...

[ Voor 119% gewijzigd door Jimbolino op 16-02-2004 10:46 ]

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad is het vooral zaak om gewoon het netwerk op orde te krijgen :p

Maar in ieder geval: [google=windows resume copy] --> http://www.pineda.no/products/securecopy/ :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
ftp met getright. :)

Maar zoals eerder gezegd kan je beter eens controleren waarom je netwerk zo brak is.
Als files tijdens het kopieren afgebroken worden dan zit het wel heel erg mis. Normaal gesproken worden dit soort zaken gewoon afgehandeld en komt de data uiteindelijk wel waar het moet komen.
Meestal zijn slechte kabels/aansluitingen de boosdoeners.

Senile! Senile Oekaki

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Via wat voor apparatuur heb je deze problemen. Je zou eens ene andere netwerkkaart of kabel kunnen proberen. Werkt het kopieren naar een andere computer wel goed ?

Met het kopieren van een lokatie binnen je eigen netwerk of van internet ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat Pineda progje gedownd en zal het morgen eens proberen.

Ik snap natuurlijk ook wel dat je het probleem bij de wortel aan moet pakken, het minder stabiele netwerk, alleen meer als de systeembeheerder spammen kan ik niet en het probleem moet toch opgelost worden...

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:13

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 16:35:
Ik heb dat Pineda progje gedownd en zal het morgen eens proberen.

Ik snap natuurlijk ook wel dat je het probleem bij de wortel aan moet pakken, het minder stabiele netwerk, alleen meer als de systeembeheerder spammen kan ik niet en het probleem moet toch opgelost worden...
De baas van de systeembeheerder spammen? Als systeembeheerder/netwerkbeheerder moet je zorgen dat je netwerk stabiel is en goed beschikbaar is voor zijn gebruikers, als het niet opschiet met hem/haar dan zou ik een notitie naar zijn/haar baas sturen })

https://powershellisfun.com

Pagina: 1