Toon posts:

Hoe kan ik WinXP-Pro beveiligen??

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb voor mijn stage de opdracht gekregen om uit te zoeken hoe Windows XP-pro het best beveiligd kan worden. Het doel is om de gebruikers alleen gebruik te laten maken van de applicaties waarvan wij willen dat ze erbij kunnen, en dat er geen vreemde programma's meer op de PC's geinstalleerd kunnen worden. Bovendien moeten alle instellingen centraal vastgesteld worden en niet meer op de gebruikers PC gewijzigd kunnen worden. Graag hoor ik van jullie wat jullie suggesties zijn, zelf ben ik ook met een onderzoek bezig, maar aangezien ik maar 2 week de tijd heb om alles te onderzoeken, kan ik jullie hulp goed gebruiken. Bij voorbaat dank. _/-\o_

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
waarom een dubbel topic?
Hoe kan ik Win XP-pro beveiligen??

[ Voor 55% gewijzigd door m3gA op 16-02-2004 09:54 ]

Verwijderd

Zow moeilijk idd niet, policies enz, kun je hoop instellen neem anders kijkje bij admin tools...

Dubbel post!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:49

bonzz.netninja

Niente baffi

idd, een comain controllertje met een active dir. Daar de group policy netjes instellen, en scriptjes laten draaien die de virusscanner updates en patches draaien.
Wij hebben hier ook een script die controleert of er een scanner aanwezig is, zoniet, dat gaat hij die automisch installeren

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 00:27

wvdburgt

MacOS all the way baby!

met een reborn kaart kun je verkome dat programma's geinstaleerd worden( na reboot is alles foetsie). de rest zit in configuriatiescherm>systeembeheer>lokaal beveiligingsbeleid en daar rond kijken.
daar vind je wel leuke opties zoals eerst met ctrl del opstarten en zo.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welkom op GoT :)

Ik zie dat je je topic op 2 plekken hebt geopend - dat is niet de bedoeling - ik ga dit topic dan ook sluiten :)

Lees voordat je verder gaat op GoT eventjes rustig de Registratievoorwaarden en faq door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.