Hoe schroef je een compaq laptop open ?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Topicstarter
Ik heb +/- een uur zitten prutsen, maar ik krijg dat kreng niet open :(
het is een compaq armada 1560d, kan iemand misschien helpen ?
Ik heb alle schroefjes eruit gedraaid maar aan de voorkant (bij de muis enzo) zit het nog steeds vast en ik snap niet hoe ik dat los moet krijgen zonder een breekijzer :)
bij voorbaat dank

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
gooi em es op de grond ;)

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

als je hem zonodig wil openen.....heb je die rubbertje waar hij op staat er al uit gehaald en gekeken of daar schroevjes onder zitten.......

Senri no michi mo ippo kara

Verwijderd

op ze kop.
accu en fdd eruit.
dan de drie schroefjes voor het keyboard.
weer omdraaien.
keybord is nou los en kan opgetild worden.
nu heb je toegang tot ram en hdd.

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Topicstarter
ik krijg die fdd er niet uit :(

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Verwijderd

Probeer eens op de Compaq site daar is voor elke laptop die zij verkopen een onderhouds manual in pdf-file te downloaden.
Wel goed zoeken is moeilijk te vinden.
Ik heb er de manual voor mijn Compaq Pressario laptop gevonden. Staat precies in hoe je hem uit elkaar moet schroefen.

• toraq
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Topicstarter
't is inmiddels al gelukt, maar bij komkwak hadden ze geen manual voor de mijne :(

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik moest bij mijn Combraq Armada laptopje eerst het scherm wat verder naar achter klappen. (in een hoek van ongeveer 110 graden ofzo.) En dan kon ik toetsenbord er zo afhalen.
Was wel makkelijk, ik schroefde 'm gewoon niet meer dicht. Netwerk ging me te langzaam, ik hing gewoon mijn laptopschijf in m'n PC.. :)
Pagina: 1