Toon posts:

Aangaande Onduidelijkheden 'legaliteit of niet' van MP3s ed.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit me een beetje te ergeren aan de topics, steeds weer terugkerende threads over het al dan niet legaal zijn van het maken van kopieen van Audio-CDs, gebruik van MP3s. (de meest recente: nieuws: Brits muzieklabel start verkoop mp3's zonder DRM )
Word het niet eens tijd dat er een grondig onderzoek naar gedaan word bij wat organisaties, en hier vervolgens een mooie nieuwspost van te maken, ipv alle moeite van de moderators om zulke threads te controleren en beoordelen.
Als dit mogelijk is, lijkt het me handig dat hier bij toekomstig nieuws dan ook een link naar gemaakt word.

Niet alleen voor de misschien onnodige posts, maar wel vanwege de functie van t.net. (Verschaffen van informatie)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 22:44 . Reden: typo ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:26

botoo

💀 too old to die young

move to FA

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Topicstarter
Kick!
Leek me handig om dit nog een keer een stukje naar boven te schuiven na de move een tijdje terug

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:36:
[...]

Kick!
Leek me handig om dit nog een keer een stukje naar boven te schuiven na de move een tijdje terug
* Outerspace snapt niet waarom je dit eigenlijk omhoog kickt?
heeft het te maken met : http://www.tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=685 :?

* Outerspace vind dit soort polls ook niet echt nodig, maar vind het wel leuk waarom mensen geen cd's kopen / ivm illegaliteit.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het downloaden/rippen/sharen/branden/etc. van muziek is voor een groot deel gewoon grijs gebied. De verschillende partijen interpreteren de regels op verschillende manieren, deels vanwege hun eigen belangen, en deels zelfs puur willekeurig (advocaat a beweert iets anders dan advocaat b, etc.). Bovendien verschillen de wetten en uitspraken van rechters in verschillende landen behoorlijk van elkaar.

Het is imo een illusie om te denken dat Tweakers.net met wat onderzoek de helderheid kan verschaffen en een einde kan maken aan alle discussies. Dat is hetzelfde als een review schrijven van processors waar uit moet blijken of AMD of Intel beter is, en vervolgens verwachten dat niemand daar ooit nog over begint :+.

Professioneel Hyves-weigeraar