IE Traag door Norton virus 2004

Pagina: 1
Acties:

• rooy020
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 22:26
Hallo allemaal,

Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik op internet zit sommige sites traag geladen word door Internet Explorer en sommige sites gewoon snel geladen worden. Dit geld ook voor de Mozilla browser.
Wanneer ik van Tweakers.net via mijn favorieten naar gamer.nl gaat en mijn Norton Antivirus 2004 staat aan dan duurt het ongeveer 12 seconden voordat de pagina weergegeven word van gamer.nl en als ik Norton Antivirus uit zet en vraag de pagina opnieuw op dan duurt het ongeveer 2a3 seconden.
Ik heb in Norton Antivirus 2004 alle opties uitgeprobeerd om het laden teversnellen dus Norton niet uitgeschakeld maar opties veranderd maar dit mocht niet helpen. Ik weet niet meer wat ik met Norton Antivirus nog kan doen heeft iemand nog een idee??

snahtje :|

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:02
Snahtje schreef op 16 februari 2004 @ 00:50:
Hallo allemaal,

Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik op internet zit sommige sites traag geladen word door Internet Explorer en sommige sites gewoon snel geladen worden. Dit geld ook voor de Mozilla browser.
Wanneer ik van Tweakers.net via mijn favorieten naar gamer.nl gaat en mijn Norton Antivirus 2004 staat aan dan duurt het ongeveer 12 seconden voordat de pagina weergegeven word van gamer.nl en als ik Norton Antivirus uit zet en vraag de pagina opnieuw op dan duurt het ongeveer 2a3 seconden.
Ik heb in Norton Antivirus 2004 alle opties uitgeprobeerd om het laden teversnellen dus Norton niet uitgeschakeld maar opties veranderd maar dit mocht niet helpen. Ik weet niet meer wat ik met Norton Antivirus nog kan doen heeft iemand nog een idee??

Um... de search misschien. Genoeg topics over te vinden, inclusief een work-around met betrekking tot *.js files. Daarnaast hoop ik niet dat je NAV2004 gekocht hebt :X

Verwijderd

Snahtje schreef op 16 februari 2004 @ 00:50:
Hallo allemaal,

ik had idd iets dergelijx met NAV 2004, m'n internet werd ongelooooooooofelijk sloom en als ik nav uitzette ging het weer prima, ik heb het er toen maar afgeknikkerd en andere release geinstalleerd (dutch ipv eng) en die werkte wel goed. Waar het aan lag weet ik nog steeds niet maar 't gaat nu normaal iig. Bug in nav denk ik.

• rooy020
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 22:26
Ja heb Norton wel gekocht maar ben er zeer tevreden over, alleen dus soms de traagheid??

Oke maar ik heb de nederlandse versie erop staan?

[ Voor 24% gewijzigd door rooy020 op 16-02-2004 01:00 ]