Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Grin and bear it, ofwel hier is eigenlijk niets aan te doen. Ik heb op mijn zakelijke Email account al een week of drie hetzelfde probleem, voornamelijk veroorzaakt door het MyDoom virus. Veel non-delivery notifications, en veel meldingen van corporate virus checkers. Gewoon uitzitten, en wachten tot het over gaat dus.
Ok dat wist ik niet. Het is alleen best irritant!PeterB schreef op 16 februari 2004 @ 00:14:
Grin and bear it, ofwel hier is eigenlijk niets aan te doen. Ik heb op mijn zakelijke Email account al een week of drie hetzelfde probleem, voornamelijk veroorzaakt door het MyDoom virus. Veel non-delivery notifications, en veel meldingen van corporate virus checkers. Gewoon uitzitten, en wachten tot het over gaat dus.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Mja, moet je mee leren leven denk ik... Ik heb ook al een heel rijtje filters ingesteld voor titels als "returned mail", "undelivered mail", etc etc... Ik krijg rond de 10-15 per dag binnen denk ik, verdeeld over 8 mailadressen. Maargoed, filters zijn lief.
ik heb exact hetzelfde probleem, een van onze chello aliassen, die uberhaupt echt zelden gebruikt wordt, krijgt elke dag wel 10 spam mailtjes binnen van mail die niet is aangekomen blabla van mailer-daemon@xxx.xxx echt te triest voor woorden, ben ook maar een beetje filter aan het opzetten want het is echt zo nep 
succes ermee
succes ermee
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Bij het openen van dit topic dacht ik dat je misschien jan@hotmail.com als e-mailadres had, dat geef ik altijd op als ik weer 's ergens een emailadres op moet geven
.
Hier heb je mailwasher voor.
Gewoon hetzelfde doen, bouncen, je bestaat niet.
Het wordt vanzelf minder.
www.mailwasher.net
Ik ben er nu nagenoeg van af
(na 3 weken de boel te bouncen)
Gewoon hetzelfde doen, bouncen, je bestaat niet.
Het wordt vanzelf minder.
www.mailwasher.net
Ik ben er nu nagenoeg van af
Die gast is echt de lul.... ik weet zo 10 mensen (waaronder ik) die dit ook doen.... het adres zal inmiddels wel van microsoft zelf zijn ofzo....Flipmo2K schreef op 16 februari 2004 @ 17:27:
Bij het openen van dit topic dacht ik dat je misschien jan@hotmail.com als e-mailadres had, dat geef ik altijd op als ik weer 's ergens een emailadres op moet geven.
Ik krijg er ook steeds meer last van, ineens mail van de TPG POST virusscanner... Zolang deze alleen op m'n hotmail binnen komen, vind ik het niet erg.
Succes is een keuze
Flipmo2K schreef op 16 februari 2004 @ 17:27:
Bij het openen van dit topic dacht ik dat je misschien jan@hotmail.com als e-mailadres had, dat geef ik altijd op als ik weer 's ergens een emailadres op moet geven.
[ Voor 4% gewijzigd door Ruzor op 16-02-2004 20:16 ]
Pagina: 1