Toon posts:

[AA] SF training

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik in Americas Army de special forces training (de tweede met het stealth zijn enzo) kan voltooien ik kan niet verder komen nadat ik bij objective A ben gekomen.
Of weet iemand een site met een walkthrough??

ik wil gewoon knallen online maar zonder dat SF ding kan ik nog niet in de helft van de levels dus vandaar.........

Alvast bedankt

Verwijderd

Bedoel je de 'Escape & Evade' training? Misschien dat je wat aan deze hints hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd E & E maar aan die hints heb ik neit veel ze mogen daar namellijk niet zeggen want dan is het TOS violation. Maar als ik de link van dat weggehaalde filmpje kan krijgen van iemadn ben ik uit de brand.

ze zeggen ook dat het het moeilijkste is van het hele spel dus ik ben niet de enige ;)

maar alvast bedankt voor de info

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
America's Army: Operations - Deel 4
Ergens in dit topic, staat precies de route die je moet nemen, helaas weet ik niet meer waar.
Maar het moet dacht ik ergens rond jannuari zijn.
Als je bij A bent , dan kruipen recht langs de brug naar beneden .
Dan onder de brug door en blijven kruipen totdat je ergens een omgevallen boom over het ravijn ziet liggen, hier meot je ergens recht af een pad op.
Verder weet ik het echt niet meer.

[ Voor 43% gewijzigd door makkie op 16-02-2004 22:19 ]

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 21:29

b3ta

Hallo

1 tip je moet gewoon het hele level door kruipen... en neem maar van mij aan na A komt nog B en C beide achte ik onmogelijk maar het is me toch gelukt na 100x proberen denk ik :)
Gewoon rustig kruipen en take ur time.

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt ik zal het proberen, topic mag gesloten worden want meer info krijg ik waarscvhijnlijk toch niet en hiermee moet het wel lukken

thanks
Pagina: 1