Ik heb een probleempje.
Ik heb altijd een GeForce MX 440 gehad.
Ik heb toen een Connect3D 9600XT 128MB aangeschaft en deze in mijn computer gezet. Natuurlijk na het verwijderen van de NVidia software.
Ik heb toen perfect beeld gehad en alles liep op rolletjes. Mijn 3DMark03 score was 3777
. Met 4x AA en 8x AF.
Ik had toen met RVS geen last van onderbrekingen in de textures.
Na enige probleempjes met mijn computer heb ik alles opnieuw moeten installeren.
Nadat ik mijn hele computer met alle software weer had geinstalleerd, liep mijn Connect3D 9600XT 128MB niet meer zo best.
hij behaalde nog maar een score van 2400 in 3DMark03
en tijdens het spelen van RVS verslechterde mijn beeld. Ik kreeg zoals met mijn oude videokaart allemaal haperingen in de textures.(overigens zeer irritant om mee te spelen online).
Weet iemand misschien wat er aan de hand is.
Ik weet het niet(NOOB)
Help mij AUB
Ik heb altijd een GeForce MX 440 gehad.
Ik heb toen een Connect3D 9600XT 128MB aangeschaft en deze in mijn computer gezet. Natuurlijk na het verwijderen van de NVidia software.
Ik heb toen perfect beeld gehad en alles liep op rolletjes. Mijn 3DMark03 score was 3777
Ik had toen met RVS geen last van onderbrekingen in de textures.
Na enige probleempjes met mijn computer heb ik alles opnieuw moeten installeren.
Nadat ik mijn hele computer met alle software weer had geinstalleerd, liep mijn Connect3D 9600XT 128MB niet meer zo best.
hij behaalde nog maar een score van 2400 in 3DMark03
Weet iemand misschien wat er aan de hand is.
Ik weet het niet(NOOB)
Help mij AUB