trouwens ik merk nu pas dat we dezelfde ondertitel hebben haha
Verwijderd
USB datakabel gesignaleerd op www.prijzenstunters.nl voor € 17,50DonCorleone schreef op 16 maart 2004 @ 11:50:
Heeft iemand al ergens een goeie datakabel kunnen krijgen?!!!
Wie helpt mij aan een goede Kabel!.....
Please, ik weet welke ik nodig heb:
PCB093LBE (S200/S300/T400/V200/E710)
Maar deze is nergens op internet te bestellen!

Verwijderd
ik heb de kabel net daar besteld. bedankt voor de link! weet iemand al de code om het geluid van die camera uit te zetten? die code voor de e700 werkt niet.
kun je met deze kabel flashen? probeer eens een backup van je flash te maken als je dit niet weet.Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 10:30:
ik heb de kabel net daar besteld. bedankt voor de link! weet iemand al de code om het geluid van die camera uit te zetten? die code voor de e700 werkt niet.
iemand in eindhoven geinteresseerd in zo'n kabel? meer dan een kabel bestellen = geen verzendkosten.
ik heb ook zojuist de datakabel van prijsstunters binnen, maar hij doet het niet! Ik heb de usb driver geinstalleerd en easygprs en file manager. Maar bij deze proggies herkent hij de tel niet!! Weet iemand wat ik moet doen?
Hoe kan ik dan een back-up van mijn (originele) flash die ik er nu op heb op mijn pc zetten?
En als dat werkt, hoe kan ik dan goed flashen?
Ik heb volgens mij de benodigde programma's wel
OptiFlash3604
Ik ben even rond wezen kijken op dat duitse forum:
http://5026.rapidforum.com
Daar staan nog wel wat handige dingen.
Maar ik ben er nog niet precies uit hoe ik moet flashen en hoe ik mijn originele kan backuppen zodat ik dit weer terug kan zetten.
En ben ik alles wat op mijn telefoon staat (zoals nummers en smsjes en foto's kwijt?)
Ik ben er nog niet (helemaal) achter.
en zou graag een soort van handleiding bij willen hebben.
Ik denk dat er meer mensen hier interesse in hebben.....
Dit alles is uitgebracht door Samsung dus lijkt me legaal.
Een Soort van manual hoe je je firmware van je telefoon kan updaten.
http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html
En hier vind je of de firmware ook in het Nederlands is:
http://www.mobiledia.com/forum/topic10691.html
N.B. Alles op eigen risico.
Succes ermee, als iemand het al heeft gedaan en het werkt zou diegene dan zijn bevindingen willen posten?
Ben er erg benieuwd naar
En als dat werkt, hoe kan ik dan goed flashen?
Ik heb volgens mij de benodigde programma's wel
OptiFlash3604
Ik ben even rond wezen kijken op dat duitse forum:
http://5026.rapidforum.com
Daar staan nog wel wat handige dingen.
Maar ik ben er nog niet precies uit hoe ik moet flashen en hoe ik mijn originele kan backuppen zodat ik dit weer terug kan zetten.
En ben ik alles wat op mijn telefoon staat (zoals nummers en smsjes en foto's kwijt?)
Ik ben er nog niet (helemaal) achter.
en zou graag een soort van handleiding bij willen hebben.
Ik denk dat er meer mensen hier interesse in hebben.....
Dit alles is uitgebracht door Samsung dus lijkt me legaal.
Een Soort van manual hoe je je firmware van je telefoon kan updaten.
http://www.mobiledia.com/forum/topic4919.html
En hier vind je of de firmware ook in het Nederlands is:
http://www.mobiledia.com/forum/topic10691.html
N.B. Alles op eigen risico.
Succes ermee, als iemand het al heeft gedaan en het werkt zou diegene dan zijn bevindingen willen posten?
Ben er erg benieuwd naar
[ Voor 26% gewijzigd door DonCorleone op 07-04-2004 20:37 ]
respect tha DON Don's SPECS
als je flasht gaan je smsjes en nummer in je telefoon weg dus het is wel handig om met easygprs alles te backuppen.
backup maken van je firmware met optiflash 3.6:
open optiflash en ga naar options>settings en dan bij de tabblad generics kies je bij hardware platform je eigen toestel model
bij flash erases passes: 1
bij operations phases: default
en alleen differences only aanvinken en de rest dus uitvinken
daarna bij de tabblad com port kies je gewoon de comport van je datakabel en bij max snelheid kan je het beste 115200 aangezien die het snelst is.
bij tabblad flash en verify hoeft je voor een backup te maken helemaal niks in te vullen dus gewoon leeg laten.
en als laatst bij tabblad read kies je als eerst waar je het backup bestand wilt hebben, dus b.v. c:\backup.sre daarna de ranges zoals de plaatje invullen:

nadat je dit allemaal hebt gedaan ga je weer terug naar de hoofdschermpje en kan je bijna beginnen met backuppen maar eerst je simkaart deruit halen voor het geval iets verkeerd gaat en je telefoon uit doen. druk dan bij de hoofdscherm op Read en wacht op het bericht dat je je telefoon aan moet doen. als alles goed is zal optiflash nu beginnen met lezen, dit duurt ongeveer een half uurtje.
succes!
ps. ik heb nog geen e710 geflasht alleen een paar s300's dus ik durf nog niet echt een handleiding geven om het te doen maar het is eigenlijk allemaal het zelfde behalve voor een paar dingen
open optiflash en ga naar options>settings en dan bij de tabblad generics kies je bij hardware platform je eigen toestel model
daarna bij de tabblad com port kies je gewoon de comport van je datakabel en bij max snelheid kan je het beste 115200 aangezien die het snelst is.
bij tabblad flash en verify hoeft je voor een backup te maken helemaal niks in te vullen dus gewoon leeg laten.
en als laatst bij tabblad read kies je als eerst waar je het backup bestand wilt hebben, dus b.v. c:\backup.sre daarna de ranges zoals de plaatje invullen:

nadat je dit allemaal hebt gedaan ga je weer terug naar de hoofdschermpje en kan je bijna beginnen met backuppen maar eerst je simkaart deruit halen voor het geval iets verkeerd gaat en je telefoon uit doen. druk dan bij de hoofdscherm op Read en wacht op het bericht dat je je telefoon aan moet doen. als alles goed is zal optiflash nu beginnen met lezen, dit duurt ongeveer een half uurtje.
succes!
ps. ik heb nog geen e710 geflasht alleen een paar s300's dus ik durf nog niet echt een handleiding geven om het te doen maar het is eigenlijk allemaal het zelfde behalve voor een paar dingen
[ Voor 8% gewijzigd door FlipFlink op 07-04-2004 21:30 ]
. Unzipped these files to a folder. Open the optiflash.exe file and go to Options=>Settings=>Backup. Clear all the information from the Backup Range field and add the following:FlipFlink schreef op 07 april 2004 @ 21:27:
als je flasht gaan je smsjes en nummer in je telefoon weg dus het is wel handig om met easygprs alles te backuppen.
[afbeelding]
succes!
0x00000000 - 0x00001fff
0x00004000 - 0x00ffffff
moet je dat niet doen voor het backuppen?!
lees dit en ook wel goed naar de plaatje kijken:DonCorleone schreef op 08 april 2004 @ 09:09:
[...]
. Unzipped these files to a folder. Open the optiflash.exe file and go to Options=>Settings=>Backup. Clear all the information from the Backup Range field and add the following:
0x00000000 - 0x00001fff
0x00004000 - 0x00ffffff
moet je dat niet doen voor het backuppen?!
FlipFlink schreef op 07 april 2004 @ 21:27:
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door FlipFlink op 08-04-2004 09:12 ]
ok, mijn excuus, maar nu is het iig. duidelijk!FlipFlink schreef op 08 april 2004 @ 09:11:
[...]
lees dit en ook wel goed naar de plaatje kijken:
[...]
Heb m'n datakabel ook binnen!!! Weet iemand of je met EasyGPRS ook je opgenomen filmpjes op je pc kan krijgen? Tot nu toe is het mij alleen met de foto's gelukt. En weet iemand wat je met het programma EasyStudio kan doen? Of is dat niet voor de E710?
easy studio is eigenlijk hetzelfde als easygprs! En deze 2 programma's ondersteunen geen video overdracht! Hopelijk komt samsung snel met een nieuwe versie!
Mar mijn vraag is eigenlijk: Is het iemand als gelukt om een 40toons polyfone beltoon op de e710 te krijgen, via een datakabel?
Easygprs leest alleen de extensie .mmf. En als ik een mp3 of wav omzet naar mmf dan krijg je vet een vet lelijke beltoon
Mar mijn vraag is eigenlijk: Is het iemand als gelukt om een 40toons polyfone beltoon op de e710 te krijgen, via een datakabel?
Easygprs leest alleen de extensie .mmf. En als ik een mp3 of wav omzet naar mmf dan krijg je vet een vet lelijke beltoon
Euh... was daar niet een programma'tje van Yamaha voor? Weet niet zeker hoor. wacht ff, ff zoeken (nu 16:23 uur)....
(16:25 uur). Ah. Hierzo;
http://www.howardforums.c...32857&highlight=%2Byamaha
(16:25 uur). Ah. Hierzo;
http://www.howardforums.c...32857&highlight=%2Byamaha
Verwijderd
Hallo,
Ik twijfel tussen de E710 en E700. De E710 is natuurlijk nieuwer, maar heeft hij in vergelijking met de E700 nu echt zoveel voordelen en extra`s?
Ik hoor graag jullie reactie..
Groetjes,
Marieke
Ps. Hoe zit het met de camera`s.. zit er veel verschil in? En heeft de E710 een multi shot?
Ik twijfel tussen de E710 en E700. De E710 is natuurlijk nieuwer, maar heeft hij in vergelijking met de E700 nu echt zoveel voordelen en extra`s?
Ik hoor graag jullie reactie..
Groetjes,
Marieke
Ps. Hoe zit het met de camera`s.. zit er veel verschil in? En heeft de E710 een multi shot?
Ik zou voor de E710 gaan, deze kan ook filmpjes nemen en heeft dezelfde functies als de E700...
Met wat Extra dingen erbij..
Waarom zou je een oudere versie aanschaffen als er een nieuwe met dezelfde en zelfs meer opties te verkrijgen is?
En ja er zit een multishot op, zelfs videocamera...
Maar goed, dat is mijn mening.
Met wat Extra dingen erbij..
Waarom zou je een oudere versie aanschaffen als er een nieuwe met dezelfde en zelfs meer opties te verkrijgen is?
En ja er zit een multishot op, zelfs videocamera...
Maar goed, dat is mijn mening.
Nadeel is dus wel dat hij helemaal door Vodafone is ingericht en geen standaard Samsung menu's heeft. Dat is soms een beetje irritant, maar als je niet van plan bent een datakabel te kopen zul je er er geen last van hebben.
Dus: als je niet met een datakabel in de weer wilt zou ik de E710 nemen.
Dus: als je niet met een datakabel in de weer wilt zou ik de E710 nemen.
Je kan dan de firmware flashen.. zodat je een ander menu krijgt.... kan trouwens ook met de E700
Verwijderd
Danke voor de reacties
Moeilijk gevalletje hoorz.. !!
Wil op zich wel datakabel
Mja tis idd ook weer zo: waarom zou ik de oudere E700 nemen?
Moeilijk.. MOeilijk..
Bedankt!
Moeilijk gevalletje hoorz.. !!
Wil op zich wel datakabel
Mja tis idd ook weer zo: waarom zou ik de oudere E700 nemen?
Moeilijk.. MOeilijk..
Bedankt!
Hey Don Corleone, ik ben wel eens benieuwd met welke firmware jij je E710 geflasht hebt. Dat kan voor zover ik weet niet omdat er nog geen non-Vodafone formware voor de E710 in omloop is. Je kan hem nu wel flashen met oude software van een ander toestel, maar dan kun je oa de film-functie niet gebruiken. Het klopt dus niet helemaal wat je zegt. Voor zover ik weet dan.
Als jij de Vodafonevrije standaard firmware voor de E710 hebt ga ik een vreugdedansje doen namelijk.
Als jij de Vodafonevrije standaard firmware voor de E710 hebt ga ik een vreugdedansje doen namelijk.
Wanneer heb ik gezegt dat ik hem geflashed heb?Rio schreef op 14 april 2004 @ 08:56:
Hey Don Corleone, ik ben wel eens benieuwd met welke firmware jij je E710 geflasht hebt. Dat kan voor zover ik weet niet omdat er nog geen non-Vodafone formware voor de E710 in omloop is. Je kan hem nu wel flashen met oude software van een ander toestel, maar dan kun je oa de film-functie niet gebruiken. Het klopt dus niet helemaal wat je zegt. Voor zover ik weet dan.
Ik heb hem namelijk niet geflashed, maar je kan hem al wel flashen, maar dan wel met de vodafone opties, zie de linkjes die ik eerder heb gegeven..
zijn er mensen hier die problemen ondervinden met het downloaden van midlets bij ranova, met vodafone? ik krijg alleen nog maar netwerk fouten.
Nog niet geprobeerd, ik die alles via me kabeltje.Byte_Me schreef op 14 april 2004 @ 14:22:
zijn er mensen hier die problemen ondervinden met het downloaden van midlets bij ranova, met vodafone? ik krijg alleen nog maar netwerk fouten.
Ik weet wel dat je voor dat je op vodafone live wil, je eerst even moet aanmelden op www.vodafone.nl of my.vodafone.nl... zoiets.. staat in het boekje wat je bij je telefoon hebt gekregen
Verwijderd
ik heb ook nog een vraagje:
ik had eerst de A800, met HI abbo. Nu heb ik dus de E700 maar kan ik niet wappen. Ik wil die instellingen hebben voor het wappen, maar kan echt helemaal niks vinden..
kan iemand mij misschien helpen? ik ben ook al bij kpn en hi .nl geweest maar kan echt helemaal niks vinden. alleen maar voor vodafone, orange bla bla bla.
thnx
ik had eerst de A800, met HI abbo. Nu heb ik dus de E700 maar kan ik niet wappen. Ik wil die instellingen hebben voor het wappen, maar kan echt helemaal niks vinden..
thnx
Volgens mij is het zo dat je je moet aanmelden ergens op internet, en jezelf een MMSje moet sturen, dan staan nl je instellingen goed.
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 17:43:
ik heb ook nog een vraagje:
ik had eerst de A800, met HI abbo. Nu heb ik dus de E700 maar kan ik niet wappen. Ik wil die instellingen hebben voor het wappen, maar kan echt helemaal niks vinden..kan iemand mij misschien helpen? ik ben ook al bij kpn en hi .nl geweest maar kan echt helemaal niks vinden. alleen maar voor vodafone, orange bla bla bla.
thnx
Verwijderd
Moet ik nu deze kabel bestellen of die duurder waar DonCorleone het over heeft?Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 22:01:
[...]
USB datakabel gesignaleerd op www.prijzenstunters.nl voor € 17,50
Ik wil gewoon mijn foto's van mijn telefoon copy-en
Mvg,
Tjerk
Ik heb later ook gewoon een kabeltje van 17 euro besteld 
Werkt prima, wilde eerst ook die van 40 euro, maar aangezien het prijs verschil heb ik gewoon dat goedkope kabeltje gekocht, en het werkt precies hetzelfde!!!
doet het geweldig!
Bij Telecom Forever.nl
Eerst ff tijdje met die kerel gemaild en gevraagd of hij het goeie kabeltje had.. (stond niet op de site) maar hij had hem en wist dat ie werkte.
Werkt prima, wilde eerst ook die van 40 euro, maar aangezien het prijs verschil heb ik gewoon dat goedkope kabeltje gekocht, en het werkt precies hetzelfde!!!
doet het geweldig!
Bij Telecom Forever.nl
Eerst ff tijdje met die kerel gemaild en gevraagd of hij het goeie kabeltje had.. (stond niet op de site) maar hij had hem en wist dat ie werkte.
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 11:35:
[...]
Moet ik nu deze kabel bestellen of die duurder waar DonCorleone het over heeft?
Ik wil gewoon mijn foto's van mijn telefoon copy-en
Mvg,
Tjerk
Verwijderd
Hallo Allemaal,
Sinds gisteren ben ik ook de trotse bezitter van een Samsng SGH-E710
Wat een super dingetje..
Even voor de duidelijkheid. Hen altijd een Nokia 6100 gehad en daarvoor eigenlijk ook alleen Nokia's.
Dit is dus helemaal nieuw voor me en er gata een wereld voor me open
Maar nu toch al een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie er misschien een antwoord op weten.
Ik heb dit toestel gekocht in combinatie met een Vodafone Live abonnement (en of ik daar nu zo blij mee moet zijn
)
1. Geen spelletjes?? Kan ik dat alleen via Live? (dus betalen??) Oke.. weet dat een telefoon om te bllen is..
Maar wil ook spelletjes spelen.
Normaal hebben Samsung telefoons toch standaard spelletjes erin?
2. Op het externe schermpje heb ik een analoge klok staan, die ingesteld staat op 15 seconden. Als ik het klepje sluit dat begint dat klokje opeens te knipperen. (de streepjes erom zeg maar) Hoort dat zo of ligt het aan mijn schermpje
Toch niet nu al kapot hè??
3.Wanneer kost "Live" nu geld (of Datavoorraad?). Zo gauw als ik het knopje "live" indruk en hij contact maakt? Koisten ringtones en Games dan nog extra?
4. Nu heb ik mijn nieuwe telefoon eens goed laten opladen, maar ik zag geen baterij-indicator of niks?? Vanmorgen kwam ik erachter dat hij helemaal niet opgeladen was. Ik stopte hem toen in een ander stopcontact en toen deed hij het wel. Hoe lang kan ik hem nu het beste laten laden de eerste keer en is het normaal dat het rode lampje blijft branden tijdens het laden?
5. Bij het maken van een foto, flits het lampje niet, maar brand het. Is dit ook normaal? (is echt fel trouwens!)
Hoop niet dat ik nu als een of andere nerd over kom en alvast bedankt voor jullie hulp. (te gek forum trouwens!!
)
Wat een super dingetje..
Even voor de duidelijkheid. Hen altijd een Nokia 6100 gehad en daarvoor eigenlijk ook alleen Nokia's.
Maar nu toch al een aantal vraagjes waarvan ik hoop dat jullie er misschien een antwoord op weten.
Ik heb dit toestel gekocht in combinatie met een Vodafone Live abonnement (en of ik daar nu zo blij mee moet zijn
1. Geen spelletjes?? Kan ik dat alleen via Live? (dus betalen??) Oke.. weet dat een telefoon om te bllen is..
2. Op het externe schermpje heb ik een analoge klok staan, die ingesteld staat op 15 seconden. Als ik het klepje sluit dat begint dat klokje opeens te knipperen. (de streepjes erom zeg maar) Hoort dat zo of ligt het aan mijn schermpje
3.Wanneer kost "Live" nu geld (of Datavoorraad?). Zo gauw als ik het knopje "live" indruk en hij contact maakt? Koisten ringtones en Games dan nog extra?
4. Nu heb ik mijn nieuwe telefoon eens goed laten opladen, maar ik zag geen baterij-indicator of niks?? Vanmorgen kwam ik erachter dat hij helemaal niet opgeladen was. Ik stopte hem toen in een ander stopcontact en toen deed hij het wel. Hoe lang kan ik hem nu het beste laten laden de eerste keer en is het normaal dat het rode lampje blijft branden tijdens het laden?
5. Bij het maken van een foto, flits het lampje niet, maar brand het. Is dit ook normaal? (is echt fel trouwens!)
Hoop niet dat ik nu als een of andere nerd over kom en alvast bedankt voor jullie hulp. (te gek forum trouwens!!
1. Voor spelletjes kies MENU -> VODAFONE LIVE! -> MIJN TELEFOON -> MIJN GAMES -> OPGESLAGEN DOWNLOADS -> kies het spel wat je wilt spelen en druk op de menu toets. Als je meer spelletjes wilt kan je deze via vodofone live downloaden.Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 10:17:
Hallo Allemaal,
Wat een super dingetje..
Ik heb dit toestel gekocht in combinatie met een Vodafone Live abonnement (en of ik daar nu zo blij mee moet zijn)
1. Geen spelletjes?? Kan ik dat alleen via Live? (dus betalen??) Oke.. weet dat een telefoon om te bllen is..Maar wil ook spelletjes spelen.
Hoop niet dat ik nu als een of andere nerd over kom en alvast bedankt voor jullie hulp. (te gek forum trouwens!!)
2. Dat doet mijn E710 ook, ga er dus maar van uit dat dit hoort.
3. Zodra je GPRS dataverkeer genereerd (de verbinding maakt met Live!) gaat dit van je datavoorraad af.
4. Baterij voor de eerste keer HELEMAAL opmaken en dan opladen. Als het goed is brand er dan een rood lampje. Als je baterij helemaal opgeladen is wordt dit lichtje groen. Ook staat er in je kleine display aan de buitenkant rechtsboven een batterij indicator waarop je kan zien hoe lang je nog met de baterij kan doen.
5. idd de zogenoemde flitser is een vrij fel lampje aan de buitenkant.
Verwijderd
Thanks Griever!! 
Ga dit weekend eens even alles lekker uitzoeken. En zal vast wel met nog meer vragen komen..
Ga dit weekend eens even alles lekker uitzoeken. En zal vast wel met nog meer vragen komen..

Verwijderd
@Freshflava:
Handige tip als je 'direkt' bij je spelletjes wilt komen:
Kies Menu-toets => Telefoon-opties => Sneltoets.
Nu kun je voor de 'pijltjes'-toetsen (hoog, laag, links en rechts) een nieuwe functie kiezen, en één van de functies in de lijst is "Mijn games". Met deze functie "Mijn games" komt je direkt in je lijst met spelletjes terecht, en hoef je dus niet eerst door het Vodafone menu. Stuk handiger!
Handige tip als je 'direkt' bij je spelletjes wilt komen:
Kies Menu-toets => Telefoon-opties => Sneltoets.
Nu kun je voor de 'pijltjes'-toetsen (hoog, laag, links en rechts) een nieuwe functie kiezen, en één van de functies in de lijst is "Mijn games". Met deze functie "Mijn games" komt je direkt in je lijst met spelletjes terecht, en hoef je dus niet eerst door het Vodafone menu. Stuk handiger!
Weet iemand ook wanneer deze telfoon zonder al die vodafone troep te krijgen is?
Zodat je hem bij ieder ander abbonement kan nemen
Zodat je hem bij ieder ander abbonement kan nemen
Woops dubbel post ^_^'
[ Voor 95% gewijzigd door Isengrim op 24-04-2004 12:58 ]
Verwijderd
Hey Thanks Jashka!!
Ik blijf leren.
Maar toch weer een aantal vraagjes.
1. Als ik lekker aan het sms'en ben dan worden woorden aan het einde van de regel zomaar afgebroken. (is dit normaal)
Volgens mij komen de berichtjes wel goed aan bij de ontvanger. (op een normale manier dan zonder afgebroken woorden)
(eerlijk = eerlijk.. sms'en met een Nokia is fijner) Maar de E-710
(wat een toestel!!) 
2. Nu blijkt dat als je een "nieuw" bericht gaat aanmaken je 918 tekens hebt om te beginnen. Hoeveel tekens is eigenlijk één sms bericht. Ik lekker enthousiast aan het "tikken", maar volgens mij worden er dan 4 sms'jes (gokje) in rekening gebracht
(ching ching voor Vodafone)
3. Dat buitenste display. Blijft dat branden? Die analoge klok verdwijnt na een tijdje.
Iemand vroeg waarom verzonden berichten niet in "Postvak uit" geplaatst worden. Dit is standaard niet mogelijk. Berichten worden automatisch gewist als je voor "verzenden" kiest. Echter als je voor "Verz. + Opslaan" kiest worden ze wel in "Postvak uit geplaatst"
Ik heb gisteren nog gebeld met Samsung klantenservice en deze persoon vertelde mij dat er binnenkort een nieuw softwareprogramma komt, waarmee ook de gemaakte filmpjes mee overgezet kunnen worden op de laptop/ pc.
Een upgrade voor het huidige bewerkingsprogramma.
Alweer bedankt voor jullie hulp.
(oh ja.. Op de doos stond 40 polyfone ringtones.. heb er maar 25 instaan
.. iemand een verklaring?)
Maar toch weer een aantal vraagjes.
1. Als ik lekker aan het sms'en ben dan worden woorden aan het einde van de regel zomaar afgebroken. (is dit normaal)
(eerlijk = eerlijk.. sms'en met een Nokia is fijner) Maar de E-710
2. Nu blijkt dat als je een "nieuw" bericht gaat aanmaken je 918 tekens hebt om te beginnen. Hoeveel tekens is eigenlijk één sms bericht. Ik lekker enthousiast aan het "tikken", maar volgens mij worden er dan 4 sms'jes (gokje) in rekening gebracht
3. Dat buitenste display. Blijft dat branden? Die analoge klok verdwijnt na een tijdje.
Iemand vroeg waarom verzonden berichten niet in "Postvak uit" geplaatst worden. Dit is standaard niet mogelijk. Berichten worden automatisch gewist als je voor "verzenden" kiest. Echter als je voor "Verz. + Opslaan" kiest worden ze wel in "Postvak uit geplaatst"
Ik heb gisteren nog gebeld met Samsung klantenservice en deze persoon vertelde mij dat er binnenkort een nieuw softwareprogramma komt, waarmee ook de gemaakte filmpjes mee overgezet kunnen worden op de laptop/ pc.
Een upgrade voor het huidige bewerkingsprogramma.
Alweer bedankt voor jullie hulp.
(oh ja.. Op de doos stond 40 polyfone ringtones.. heb er maar 25 instaan

1 SMS bericht is 160 tekens. Overigens vind ik het wel gek dat de telefoon aftelt vanaf 918 tekens. Mijn Samsung E700 telt bijvoorbeeld af vanaf 160. Als die 160 tekens opzijn, dan begint hij opnieuw bij 160 en veranderd "1/12" rechtsbovenaan in "2/12". Dat vind ik persoonlijk een betere oplossing.Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 18:51:
2. Nu blijkt dat als je een "nieuw" bericht gaat aanmaken je 918 tekens hebt om te beginnen. Hoeveel tekens is eigenlijk één sms bericht. Ik lekker enthousiast aan het "tikken", maar volgens mij worden er dan 4 sms'jes (gokje) in rekening gebracht(ching ching voor Vodafone)
Met "40 polyfone ringtones" wordt niet bedoeld dat er 40 ringtones op je telefoon staan. Volgens mij wordt ermee bedoeld dat het toestel 40 stemmige ringtones ondersteund.(oh ja.. Op de doos stond 40 polyfone ringtones.. heb er maar 25 instaan.. iemand een verklaring?)
Verwijderd
Kijk.. dat is beter en waarom de E710 dit heeft weet ik ook niet!?Blazer schreef op 24 april 2004 @ 19:01:
[...]
1 SMS bericht is 160 tekens. Overigens vind ik het wel gek dat de telefoon aftelt vanaf 918 tekens. Mijn Samsung E700 telt bijvoorbeeld af vanaf 160. Als die 160 tekens opzijn, dan begint hij opnieuw bij 160 en veranderd "1/12" rechtsbovenaan in "2/12". Dat vind ik persoonlijk een betere oplossing.
Kom ik nu dom overBlazer schreef op 24 april 2004 @ 19:01:
[...]
Met "40 polyfone ringtones" wordt niet bedoeld dat er 40 ringtones op je telefoon staan. Volgens mij wordt ermee bedoeld dat het toestel 40 stemmige ringtones ondersteund.

Sorry
En nog een vraagje erbij
- Als ik een zelfgemaakte foto als achtergrond opsla krijg ik van de lelijke witte randen boven en onder. Hoe haal ik die weg, zodat ik een mooi beeldschemvullend plaatje krijg.
Niet dat er wat mis is met mijn huidige achtergrond (dat meisje met die Tattoo
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2004 19:41 ]
kan iemand wat foto's posten ?(liefs 's avonds gemaakt met flitser!) Als hij erg goede foto's daarmee kan maken, zou dat misschien een reden voor mij zijn om 'em simlock-vrij te kopen.
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook de E-710, mooi dingetje hoor.
Een paar vragen die mischien beantwoordt kunnen worden:
- Als ik met mijn datakabel achtergronden heb ingeladen kan ik ze heel mooi als achtergrond instellen, maar hoe verwijder ik een achtergrond uit mijn achtergrondenlijst.
- De fotoklik is behoorlijk irritant, hier is volgens mij nog geen oplossing voor?
Alvast bedankt!
Een paar vragen die mischien beantwoordt kunnen worden:
- Als ik met mijn datakabel achtergronden heb ingeladen kan ik ze heel mooi als achtergrond instellen, maar hoe verwijder ik een achtergrond uit mijn achtergrondenlijst.
- De fotoklik is behoorlijk irritant, hier is volgens mij nog geen oplossing voor?
Alvast bedankt!
kan iemand met een vodafone abbo (iedereen dus denk ik), proberen een java midlet te downloaden van wap.rananova.org? het lukt mij niet meer, dus ik vroeg me af of het aan mijn foon ligt, aan mijn setings, aan rananova, of aan vodafone.
en/of iets over de camera(lens) vertellen. (vergelijking met E700 en/of Motorola V525/V600 zou leuk zijn of 'n linkje als er al zoiets bestaat)robert-630 schreef op 25 april 2004 @ 20:53:
kan iemand wat foto's posten ?(liefs 's avonds gemaakt met flitser!) Als hij erg goede foto's daarmee kan maken, zou dat misschien een reden voor mij zijn om 'em simlock-vrij te kopen.
Verwijderd
Conclusie???
Dus als ik morgen een samsung E710 koop , en over een paar maanden nieuwe software uit is om de orgineel samsung menu's terug te krijgen kan ik die erop schieten dan?
Zodat de vodafone menu gedelete is en het samsung menu in de plaats komt......
Edit :
Zou je um eigenlijk ook kunnen flashen op de zwarte markt?
Dus als ik morgen een samsung E710 koop , en over een paar maanden nieuwe software uit is om de orgineel samsung menu's terug te krijgen kan ik die erop schieten dan?
Zodat de vodafone menu gedelete is en het samsung menu in de plaats komt......
Edit :
Zou je um eigenlijk ook kunnen flashen op de zwarte markt?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 00:01 ]
Verwijderd
Heb vandaag de Samsung E710 gekocht, en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben .
Ook met het vodafone menu , maar 1 ding is best wel irritant dat je niet naar een website kan surfen via vodafone live.
Heb nog niet de boekjes gelezen maar weet toevallig iemand hoe ik kan surfen in vodafone live??
Ook met het vodafone menu , maar 1 ding is best wel irritant dat je niet naar een website kan surfen via vodafone live.
Heb nog niet de boekjes gelezen maar weet toevallig iemand hoe ik kan surfen in vodafone live??
Verwijderd
Hoe krijg ik nou al me foto's naar me PC? MOET je daar een kabel voor hebben? zoja waar haal ik die? Wand die van samsung is mij te duur en verkopen ze alleen voor de e700 geloof ik.
groetjes
mike
groetjes
mike
je kunt in je favorieten een web(wap)site zetten, en daar vervolgens naar toe surfenVerwijderd schreef op 28 april 2004 @ 19:54:
Heb vandaag de Samsung E710 gekocht, en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben .
Is dat SMSje om je aantal belminuten die je nog over hebt aan te vragen nog steeds GRATIS?
hoe doe je dat dan?DonCorleone schreef op 29 april 2004 @ 16:01:
Is dat SMSje om je aantal belminuten die je nog over hebt aan te vragen nog steeds GRATIS?
Door 1200 te bellen, en dan optie 1 te kiezen, dan sturen ze je een SMSje
Verwijderd
Ik had een vraagje over het verbinden van de gsm met de pc.
Ik heb nu een USB datakabel geschikt voor de E-710. Hoe krijg ik de gsm nu verbonden met de software van Samsung om foto's van de telefoon af te halen. Bij dit programma krijg je onder de instellingen alleen maar com 1,2 en 3 en geen USB.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Ik heb nu een USB datakabel geschikt voor de E-710. Hoe krijg ik de gsm nu verbonden met de software van Samsung om foto's van de telefoon af te halen. Bij dit programma krijg je onder de instellingen alleen maar com 1,2 en 3 en geen USB.
Verwijderd
"Ik heb nu een USB datakabel geschikt voor de E-710"
zijn die er in usb soorten dan? Kan je daar je foto's en filmpjes mee van je telefoon halen?
zijn die er in usb soorten dan? Kan je daar je foto's en filmpjes mee van je telefoon halen?
Verwijderd
Na alle vragen weer eens wat antwoorden.DonCorleone schreef op 29 april 2004 @ 16:01:
Hey DC,
Het bellen van 1200 (klantenservice) en tevens je bel/sms/data voorraden opvragen (d.m.v. optie 1) is inderdaad gratis!! (altijd geweest en zal ook zo blijven)
Na het opvragen krijg je een sms'je gestuurd met alle gegevens, wat een gratis diens/service is voor Vodafone abonnee's.
Verwijderd
Hallo Rien.Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 19:05:
Ik had een vraagje over het verbinden van de gsm met de pc.
Als je via Bestand naar instellingen gaat kun je aangeven welke connectie je wilt maken.
Als jij je E710 aansluit op de USB krijg je sowieso een melding dat er een extern apparaat gevonden is. Daarna start je EasyGPRS op en werken maar..
Moet werken. Zoniet laat even weten. (stuur ik je ff een uitgebreide handleiding door in het Nederlands.)
Verwijderd
Nee hoor.. In USB zijn geen "soorten". Het maakt ook helemaal niet uit in welke USB poort je de telefoon aansluit. De computer zal hem automatisch dedecteren. (als het goed is dan).Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 20:05:
"Ik heb nu een USB datakabel geschikt voor de E-710"
Verwijderd
Even een samenvatting van vragen die ik nog had.
1. Als ik een zelfgemaakte foto als achtergrond opsla krijg ik van de lelijke witte randen boven en onder. Hoe haal ik die weg, zodat ik een mooi beeldschemvullend plaatje krijg. Is dit in te stellen... Deze vraag is vaker voorbij gekomen en niemand weet er een oplossing voor volgens mij!?
2. Bij het sms'en worden woorden aan het einde van de regel zomaar afgebroken. (is dit normaal? en heeft iedereen dit??) De berichten komen wel goed aan bij de ontvanger. Is dit in te stellen?
3. Als je een "nieuw" bericht gaat aanmaken heb je 918 tekens om te beginnen. Vrij onhandig! Je krijgt op een gegeven een melding als je aan bericht 2 begint. Het is fijner als hij terug telt, zodat je weet wat nog rest. Is dit in te stellen?
Thnx
1. Als ik een zelfgemaakte foto als achtergrond opsla krijg ik van de lelijke witte randen boven en onder. Hoe haal ik die weg, zodat ik een mooi beeldschemvullend plaatje krijg. Is dit in te stellen... Deze vraag is vaker voorbij gekomen en niemand weet er een oplossing voor volgens mij!?
2. Bij het sms'en worden woorden aan het einde van de regel zomaar afgebroken. (is dit normaal? en heeft iedereen dit??) De berichten komen wel goed aan bij de ontvanger. Is dit in te stellen?
3. Als je een "nieuw" bericht gaat aanmaken heb je 918 tekens om te beginnen. Vrij onhandig! Je krijgt op een gegeven een melding als je aan bericht 2 begint. Het is fijner als hij terug telt, zodat je weet wat nog rest. Is dit in te stellen?
Thnx
Verwijderd
misschien dat we vodafone moeten vragen over de witte randen!
Overigens toen ik een smsje kreeg nadat ik 1200 belde kreeg ik dit: 24 minuten over en 0 smsjes, maar dat krijg ik al 3 keer ondanks ik daartussen al heb gesmst en gebeld. Komt dat omdat mijn 1e 2 maanden gratis zijn ofzo?
Verder ... belangrijk dingetje. Kosten de spelletjes die je kan spelen die in MIJN GAMES staan geld om te spelen? Want je maakt dan toch geen verbinding met live en ben dus gewoon offline?
dankjulliewel
Overigens toen ik een smsje kreeg nadat ik 1200 belde kreeg ik dit: 24 minuten over en 0 smsjes, maar dat krijg ik al 3 keer ondanks ik daartussen al heb gesmst en gebeld. Komt dat omdat mijn 1e 2 maanden gratis zijn ofzo?
Verder ... belangrijk dingetje. Kosten de spelletjes die je kan spelen die in MIJN GAMES staan geld om te spelen? Want je maakt dan toch geen verbinding met live en ben dus gewoon offline?
dankjulliewel
Verwijderd
Ik heb het geprobeerd maar als ik de USB kabel erin stop krijg ik inderdaad de melding nieuwe hardware gevonden. Als ik deze wil installeren lukt dat niet. Hij geeft de melding dat ergeen drivers zijn gevonden. In apparaatbeheer staat de kabel dan ook met een vraagteken. Misschien dat het in jouw uitgebreide handleiding staat.
Groetjes
Groetjes
Verwijderd schreef op 29 april 2004 @ 21:07:
[...]
Hallo Rien.
Als je via Bestand naar instellingen gaat kun je aangeven welke connectie je wilt maken.
Als jij je E710 aansluit op de USB krijg je sowieso een melding dat er een extern apparaat gevonden is. Daarna start je EasyGPRS op en werken maar..
Moet werken. Zoniet laat even weten. (stuur ik je ff een uitgebreide handleiding door in het Nederlands.)
Die informatie is van 4 uur geleden, als jij in de tussen tijd dan belt en smst en weer opvraagt geeft hij hetzelfde weer aan.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 09:23:
dankjulliewel
Verwijderd
Dat klopt dus inderdaad. Deze informatie is minimaal 4 uur oud. Om de 4 uur wordt dus "ververst".DonCorleone schreef op 30 april 2004 @ 11:07:
[...]
Die informatie is van 4 uur geleden, als jij in de tussen tijd dan belt en smst en weer opvraagt geeft hij hetzelfde weer aan.
Overigens. Sinds kort kun je nog maar één keer per dag van deze dienst gebruik maken.
Verwijderd
Tsja... is een goeje.. Je maakt geen contact via GPRS. (anders zie je het "G" icoontje bovenaan)Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 09:23:
dankjulliewel
Deze spelletjes staan in de map met gedownloade items en deze speel je dus "offline". GEEN kosten dus!!
Wel als je contact met Vodafone Live maakt en dan via live spelletjes speelt. Dat kost ching ching..
Verwijderd
Het fijne van een USB is dat je niet eerst de PC uit hoef te zetten om hardware aan te sluiten (zoals in dit geval je GSM) De drivers waar om gevraagd worden, worden samen met het programma "Easy GPRS" geinstaleerd.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 10:19:
Ik heb het geprobeerd maar als ik de USB kabel erin stop krijg ik inderdaad de melding nieuwe hardware gevonden. Als ik deze wil installeren lukt dat niet. Hij geeft de melding dat ergeen drivers zijn gevonden. In apparaatbeheer staat de kabel dan ook met een vraagteken. Misschien dat het in jouw uitgebreide handleiding staat.
Groetjes
[...]
Heb je het programma geinstaleerd?
Wat is je mail.. Stuur ik je de handleiding ff door..
Verwijderd
Dusss,
Ik ook een vraaagje
Is er nieuwe software voor E710, om van dat Vodafone menu vanaf te komen(no hard feelings vodafone users). Als ti er is, waar en hoe kan ik hem krijgen???
Bedanktttt
Ik ook een vraaagje
Is er nieuwe software voor E710, om van dat Vodafone menu vanaf te komen(no hard feelings vodafone users). Als ti er is, waar en hoe kan ik hem krijgen???
Bedanktttt
Verwijderd
ik begon overigens over die spelletjes omdat ik op de een of andere manier op 24 minuten en 0 smsjes (van de 25) zit terwijl ik 6 minuten heb gebeld, misschien 15 smsjes heb gestuurd. Ik vind dat nogal vreemd....
Verwijderd
Iemand die iets weet hoe ik dat vodafone menu en alles weg kan krijgen????
AUB
Bedankkkkkkkkkkkkt
AUB
Bedankkkkkkkkkkkkt
Verwijderd
Die kan ik je wel toesturen. Mail me maar effe, zie profiel!Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 21:55:
Hoi,
die smack my bitch up ringtone van the Prodigy,
waar kan ik die downloaden?
thnx P.
Verwijderd
Als eerste zal ik zeggen dat je niet als nerd overkomt, ik snap ook nog maar de helft van dit forumVerwijderd schreef op 23 april 2004 @ 10:17:
Hoop niet dat ik nu als een of andere nerd over kom en alvast bedankt voor jullie hulp. (te gek forum trouwens!!)
Maar om antwoord te geven op een aantal van je vragen:
2) Dit kun je regelen in je Telefoonoptiesmenu -> Displayinstellingen -> Extern Display. De verlichting kun je echter niet uitzetten, dat blijft minimaal 15 seconden branden!
5) Voor zover ik weet is dit normaal,
Succes ermee!
Verwijderd
logisch eigenlijk omdat het ook je zaklamp is 
trouwens .... er is wel een link gegeven om de kabel voor de e710 te kopen, maare ik kan em niet vinden op die site...
heeft misschien iets anders?
trouwens .... er is wel een link gegeven om de kabel voor de e710 te kopen, maare ik kan em niet vinden op die site...
heeft misschien iets anders?
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 18:39 ]
Is er een manier om de helderheid van je display de veranderen (niet bij foto's, maar dus ook in het menu etc) ?
En is de foon te flashen via een irda adapter ?
En is de foon te flashen via een irda adapter ?
Verwijderd
Ik heb het probleem al opgelost. Ik heb op Google gezocht naar USB driver E710. Ik kwam toen op een ander forum uit en daat stond een link naar USB to serial driver. Deze geinstalleerd en toen werd er in easy gprs bij instellingen com 4 toegevoegd. Deze aangevinkt en alles werkt. Ik gebruik trouwens de software behorende bij de Samsung S300. De softwaren van de E700 werkt bij mij niet.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:24:
[...]
Het fijne van een USB is dat je niet eerst de PC uit hoef te zetten om hardware aan te sluiten (zoals in dit geval je GSM) De drivers waar om gevraagd worden, worden samen met het programma "Easy GPRS" geinstaleerd.
Heb je het programma geinstaleerd?
Wat is je mail.. Stuur ik je de handleiding ff door..
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Verwijderd
Heb op me laptop een infarood port/telefoon, dus heb ik even EasyGprs gedownload.
Vervolgens de Infarood ports actief gezet en kreeg alle informatie binnen, en ik kon alles verzenden naar de phone+ dat je ook dingen kunt downloaden van de phone.
Conclusie:
Vodafone menu is makkelijk, en na een tijdje krijg je het onder de knie.
Zonder extra kosten verbinding maken met de computer, en alles werkt perfect.
Vervolgens de Infarood ports actief gezet en kreeg alle informatie binnen, en ik kon alles verzenden naar de phone+ dat je ook dingen kunt downloaden van de phone.
Conclusie:
Verwijderd
lijkt me ook zeer makkelijk maar dan moet je wel infrarood op je pc hebben! Dus jij zit wel goed 
maar weet iemand nou waar ik zo'n datakabel voor de e710 kan kopen? (online?)
maar weet iemand nou waar ik zo'n datakabel voor de e710 kan kopen? (online?)
Verwijderd
cool maar kan je daar echt alles mee van je telefoon halen en is het gratis om gegevens van je mobiel naar je pc te zenden via IR?
Is er hier niemand die voorbeeldfoto's gamaakt met de Samsung E710 (+flits) ergens online heeft staan?
Maak je 's avonds erg goede foto's met dit toestel want het is meer een fel lampje las ik hier, dan een flits.
Maak je 's avonds erg goede foto's met dit toestel want het is meer een fel lampje las ik hier, dan een flits.
Verwijderd
al lees je een paar posts omhoog zie je dat het ook een fel lampje is !! omdat het een ook als zaklamp fungeert.
de foto's worden bij mij in het donker met 'flits' rood!
de foto's worden bij mij in het donker met 'flits' rood!
Verwijderd
Ranova ligt eruit,hij moest stoppen,las ik op howards forum,dus helaas.Byte_Me schreef op 26 april 2004 @ 18:00:
kan iemand met een vodafone abbo (iedereen dus denk ik), proberen een java midlet te downloaden van wap.rananova.org? het lukt mij niet meer, dus ik vroeg me af of het aan mijn foon ligt, aan mijn setings, aan rananova, of aan vodafone.
Verwijderd
Heb de MA-620 irda adapter,maar lukt me niet verbinding te krijgen met de gsmVerwijderd schreef op 01 mei 2004 @ 00:11:
Heb op me laptop een infarood port/telefoon, dus heb ik even EasyGprs gedownload.
Conclusie:
Hiervoor had ik de e700,daar werkte me irda perfect mee,vond hem ook gelijk
Waar kan het aan liggen,heb easy gprs er al af gehad,en weer opnieuw erop gezet.
Maar lukt me nog steeds niet

Verwijderd
ik wil van die smsjes af raken die ik krijg wanneer iemand heeft gebeld en ik niet opnam (oproep gemist)
ik krijg dan smsjes van vodafone dat iemand GEEN bericht heeft achter gelante op me voicemail.
Hoe zet ik dit uit?
ik krijg dan smsjes van vodafone dat iemand GEEN bericht heeft achter gelante op me voicemail.
Hoe zet ik dit uit?
Als je 1233 (voicemail dus) belt, heb je verschillende mogelijkheden om dit uit te zetten.Verwijderd schreef op 02 mei 2004 @ 12:26:
ik wil van die smsjes af raken die ik krijg wanneer iemand heeft gebeld en ik niet opnam (oproep gemist)
Hoe zet ik dit uit?
Verwijderd
Is het iemand al gelukt om via irda en easyGPRS,contact te krijgen met zijn pc?
Ik heb een MA-620 irda adapter,maar hij vind mijn E710 niet?
Waar moet de snelheid opstaan?staat bij mij nu op115200.........Ben er de hele avond al mee aan het klooien,maar wil niet lukken
De e700 deed het er prima op,netzoals de x600
Waarom werkt deze nou niet samen met easyGPRS
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb een MA-620 irda adapter,maar hij vind mijn E710 niet?
Waar moet de snelheid opstaan?staat bij mij nu op115200.........Ben er de hele avond al mee aan het klooien,maar wil niet lukken
De e700 deed het er prima op,netzoals de x600
Waarom werkt deze nou niet samen met easyGPRS
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Verwijderd
www.salesplaza.nl verkoopt zeDonCorleone schreef op 16 maart 2004 @ 11:50:
Heeft iemand al ergens een goeie datakabel kunnen krijgen?!!!
Wie helpt mij aan een goede Kabel!.....
Please, ik weet welke ik nodig heb:
PCB093LBE (S200/S300/T400/V200/E710)
Maar deze is nergens op internet te bestellen!
20 euro
Verwijderd
mmm met dat 1233 is niet gelukt om die berichtjes uit te zetten
moet ik bij die notificaties zijn ofzo?
en nog ietshoe kan ik me telefoon langer over laten gaan want hij stopt wel erg snel en gaat over op me voicemail.
Datakabel Samsung PCB133LBE (E100/E700/E710/S500/X100/X600) dat is trouwens de kabel voor de 710 ... 40 euro
en nog ietshoe kan ik me telefoon langer over laten gaan want hij stopt wel erg snel en gaat over op me voicemail.
Datakabel Samsung PCB133LBE (E100/E700/E710/S500/X100/X600) dat is trouwens de kabel voor de 710 ... 40 euro
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 11:27 ]
Verwijderd
PCB133LBE deze kabel had ik besteld,maar kreeg een mailtje dat ie het "niet" deed op een e710?Dus geanuleerd,welke moet ik nou hebben????
Verwijderd
doet het ook niet. Ik had deze ook, maar volgens deze site moet ie het doen. Niet kopen dus
is er wellicht iemand met een ander webadres?
is er wellicht iemand met een ander webadres?
Verwijderd
www.prijzenstunters.nl
hier verkopen ze voor 17,50 € de usb datakabel voor de E710
ennn...wat ik gister gemaild kreeg is dat de originele firmware van de smasung E710 deze week uitkomt..want er schijnen nu 'unbranded' e710's op de markt te zijn. Dit geeft mij weer zeer veel hoop dat ik misgien deze week al mijn nu door vodafone verneukte samsung kan omtoveren tot de super samsung telefoon..zoals die HOORt te zijn.
nu is de samsung (met vodafone) een van buiten Getunede VW Golf met onder de motorkap een vermogen van maar 120 pk
haha de E710 ziet er Super uit, maar het menu is ZOOOO lelijk en verneukt
laten we hopen deze week of iets later op een betere toekomst voor onze E710
massol
ennn...wat ik gister gemaild kreeg is dat de originele firmware van de smasung E710 deze week uitkomt..want er schijnen nu 'unbranded' e710's op de markt te zijn. Dit geeft mij weer zeer veel hoop dat ik misgien deze week al mijn nu door vodafone verneukte samsung kan omtoveren tot de super samsung telefoon..zoals die HOORt te zijn.
nu is de samsung (met vodafone) een van buiten Getunede VW Golf met onder de motorkap een vermogen van maar 120 pk
laten we hopen deze week of iets later op een betere toekomst voor onze E710
massol
Verwijderd
4241 Datakabel USB Samsung E710/E715 Ref: 4241
Geschikt voor Samsung E-710 / E715 / P100 / P400 / S300 / S300m / V200 / X400
Prijs: €17.50 (Inclusief: B.T.W. van 19%)
zit daar ook software bij? want anders kan je er niks mee toch?
Geschikt voor Samsung E-710 / E715 / P100 / P400 / S300 / S300m / V200 / X400
Prijs: €17.50 (Inclusief: B.T.W. van 19%)
zit daar ook software bij? want anders kan je er niks mee toch?
Verwijderd
software zit er niet bij nee...en of dat wat uitmaakt, mij gaat he tom de kabel!
want de software haal je GRATIS van I-net af...ken je het werkwoord 'downloaden'?
wat je nodig hebt is EasyGPRS.. te downloaden van de samsung site
http://www.samsung.com/nl...00&filetype=SW&language=#
en je hebt een USB>COM bridge software nodig.. die is weer te downloaden van www.prijsstunters.nl, hier de link ervoor->
http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip
dit is ook geschikt voor de E710, en dus niet all1 voor de E700 (pak de bestanden uit in een map, sluitje kabel met telefoon aan op je pc, ena als je pc de nieuwe hardware gaat instaleren moet je handmatig de drivers selecteren die je dus hebt uitgepakt in die map en het Wertk
)
zo moet het lukken lijtk mij he!
Massol
want de software haal je GRATIS van I-net af...ken je het werkwoord 'downloaden'?
wat je nodig hebt is EasyGPRS.. te downloaden van de samsung site
http://www.samsung.com/nl...00&filetype=SW&language=#
en je hebt een USB>COM bridge software nodig.. die is weer te downloaden van www.prijsstunters.nl, hier de link ervoor->
http://www.prijzenstunters.nl/acatalog/Samsung-E700-USB.zip
dit is ook geschikt voor de E710, en dus niet all1 voor de E700 (pak de bestanden uit in een map, sluitje kabel met telefoon aan op je pc, ena als je pc de nieuwe hardware gaat instaleren moet je handmatig de drivers selecteren die je dus hebt uitgepakt in die map en het Wertk
zo moet het lukken lijtk mij he!
Massol
Verwijderd
Een tip en een vraag:
Tip: KIJK UIT MET IRDA!!! Ik kan jullie allemaal adviseren om IRDA (Infrarood dus) NIET te gebruiken om bijv. je telefoon van nieuwe firmware (als hij uitkomt) te voorzien. De kans is aanwezig dat de IRDA aansturing vanaf de telefoon onderbroken wordt wanneer een bepaald gedeelte van de firmware wordt geflasht. Gevolg: onderbroken verbinding, half geflashte telefoon, veel huilen.
Gebruik voor zoiets liever een USB of seriële datakabel.
Vraag: Als ik probeer te SMSen en in het midden onder op het display staat 'Ab' (waarbij ik dus hoofdletters aan het begin van een zin krijg en kleine letters voor de rest van de woorden), zijn er ineens problemen om allerlei letters te krijgen. Wanneer ik op de D druk, krijg ik ineens een F ofzo. Wordt een groot zootje.
Dit heb ik ook al eens gezien in 'Ab' mode bij het toevoegen van een contact in mijn contacten. Wanneer ik in 'A' mode sta (alleen hoofdletters) reageert de telefoon normaal. Heeft iemand dit al gezien, of doe ik iets fout? Ik heb dezelfde brakke Vodafone-software als de meesten van jullie, dus ik verwacht dat ikzelf iets fout doe, maar toch...
Tip: KIJK UIT MET IRDA!!! Ik kan jullie allemaal adviseren om IRDA (Infrarood dus) NIET te gebruiken om bijv. je telefoon van nieuwe firmware (als hij uitkomt) te voorzien. De kans is aanwezig dat de IRDA aansturing vanaf de telefoon onderbroken wordt wanneer een bepaald gedeelte van de firmware wordt geflasht. Gevolg: onderbroken verbinding, half geflashte telefoon, veel huilen.
Gebruik voor zoiets liever een USB of seriële datakabel.
Vraag: Als ik probeer te SMSen en in het midden onder op het display staat 'Ab' (waarbij ik dus hoofdletters aan het begin van een zin krijg en kleine letters voor de rest van de woorden), zijn er ineens problemen om allerlei letters te krijgen. Wanneer ik op de D druk, krijg ik ineens een F ofzo. Wordt een groot zootje.
Dit heb ik ook al eens gezien in 'Ab' mode bij het toevoegen van een contact in mijn contacten. Wanneer ik in 'A' mode sta (alleen hoofdletters) reageert de telefoon normaal. Heeft iemand dit al gezien, of doe ik iets fout? Ik heb dezelfde brakke Vodafone-software als de meesten van jullie, dus ik verwacht dat ikzelf iets fout doe, maar toch...
Verwijderd
is dat niet gewoon die optie dat je woorden kan maken zonder de letters een voor een in te tikken? dus het woord 'appel' is dan: 27735 ipv 27733555
edit: trouwens ik belde net 1200 om me sms en belminuten op te halen ... wat denk je die service is alleen tussen 7 en 10 uur beschikbaar
domme shit
edit: trouwens ik belde net 1200 om me sms en belminuten op te halen ... wat denk je die service is alleen tussen 7 en 10 uur beschikbaar
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 22:40 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 18:03:
www.prijzenstunters.nl
nu is de samsung (met vodafone) een van buiten Getunede VW Golf met onder de motorkap een vermogen van maar 120 pkhaha de E710 ziet er Super uit, maar het menu is ZOOOO lelijk en verneukt
![]()
laten we hopen deze week of iets later op een betere toekomst voor onze E710![]()
massol
Een vraagje,....Naar wie heb je gemaild , en reactie gekreguh dat er nieuwe originele , lekkere firmware van samsung van de week komt???
Graaag een antwoord
Dank je
Verwijderd
Ik heb gisteren Solid Vision gebeld,om te vragen of ze er nieuwe software in kunnen zetten,ze zeggen dat dat niet kan.........vaag hoor,dan maar via iemand die een kabel heeft en ooit de gewone software heeft.
Vreselijk zonde inderdaad dat vodamenu in me sammie.............hoop dat er snel "gewone"soft te krijgen is
Vreselijk zonde inderdaad dat vodamenu in me sammie.............hoop dat er snel "gewone"soft te krijgen is
Verwijderd
Hey TrueBlue...
Ik was naar www.avi-stuff.de gegaan...
die moderator of eigenaar (wee tik thoe je dat noemt) van die site heb ik gemaild...
en in di ee-mail vroeg ik ook of hij wist wanneer de originele firmware uitkomt want ik hoorde al geruchten dat de 'unbranded' E710 deze week uitkwam op de markt! dus hij vertelde me dat ie waarschijnlijk deze week uitkwam!
En op een duits forum (http://5026.rapidforum.com/area=040) staat dat een jongen (hij schrijft zelf in dat forum) de 'unbranded' E710 vandaag zou binnenkrijgen.. dus ik geef alle hoop hierop!
Hopelijk deze week dan EINDELIJK de Samsung firmware
die moderator of eigenaar (wee tik thoe je dat noemt) van die site heb ik gemaild...
en in di ee-mail vroeg ik ook of hij wist wanneer de originele firmware uitkomt want ik hoorde al geruchten dat de 'unbranded' E710 deze week uitkwam op de markt! dus hij vertelde me dat ie waarschijnlijk deze week uitkwam!
En op een duits forum (http://5026.rapidforum.com/area=040) staat dat een jongen (hij schrijft zelf in dat forum) de 'unbranded' E710 vandaag zou binnenkrijgen.. dus ik geef alle hoop hierop!
Verwijderd
Hi Luda,Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 13:57:
Hey TrueBlue...
Bedankt voor info, k'ga gelijk ff op die linkjes kijkuh. Trouwens weet je mischieen hoe je dat vodafobe stickertje aan de voorkant eraf kan haluh???
Viva la samsung
Verwijderd
Bijzonder zou ik het nie noemen , maar als je een unlocked phone hebt en dan niet op vodafone net zit lijkt me beter om originele firmware op je phone te hebbuh, of eigenlijk uberhaupt lijkt mij nie prettig om stucked te wezuh met dat Vodafone menu.
Dusssss,....
Dusssss,....
Verwijderd
Daar lijkt het wel op. Bij de E700 (met Samsung software) kun je die 'woordenboek'-optie uitzetten. maar hoe zit dat bij de E710 Vodafone???Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 22:37:
is dat niet gewoon die optie dat je woorden kan maken zonder de letters een voor een in te tikken? dus het woord 'appel' is dan: 27735 ipv 27733555
O ja en dan nog wat @TrueBlue: wou je zeggen dat je je E710 ge-unlocked hebt? Graag meer info
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 18:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.
Eerste en laatste waarschuwing in deze thread: Alles dat met flashen, unlocken en al die zooi te maken heeft, is niet de bedoeling. Zie deze link voor meer info.
Dit is dus de allerlaatste waarschuwing. De eerstvolgende link, vraag of opmerking over flashen of unlocken komt neer op een OW.