• ook_gek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb een Ipaq 3970. Alleen die heb ik helemaal kaal gekregen. Zonder wat dan ook. Zelfs geen oplader. Die heb ik dan nu eindelijk gekocht. Tot zo ver geen probleem. Alleen krijg ik active sync niet aan de praat met m,n Bleutooth. Ik moet dus eerst of via USB of compoort m,n ipaq verbinding laten maken. Eer ik dus in active sync kan zeggen dat hij Bleutooth verbindingen moet toe staan. En daar zit ook meteen het probleem. Ik kom active sync niet in omdat ik niks heb om me ipaq op de PC aan te sluiten op Bleutooth en infra rood na dan. Maar die verbindingen moet ik eerst aan zetten in active sync. Wat dus niet gaat.

Ik werk met windows XP En ik kan gewoon verbinding maken met m,n pc en m,n ipaq. Kan ook date over en weer verzenden. Hij staat op com 3. Alleen active sync wil er NIKS mee doen.

Iemand een idee. Ik heb nou niet echt zin om dus een kabel te kopen voor USB. Dat zie ik dus niet zitten. Er moet toch wel een nadere manier zijn?

Ik heb gezocht hier. Maar niks kunnen vinden. Nu hoop ik niet dat ik verkeerd gekeken heb.
Wie o wie kan mij verlossen? En heeft het antwoord.

• ook_gek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08-2024
dit is knap. Niet 1 reactie :D

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Incoherent verhaal.

Copy paste doen op www.pocketpcclub.nl

Wel reactie.