Dag mensen,
Ik kon in de search niks vinden over mijn specifiek probleem, dus ik probeer het met een eigen topic. Als iemand anders het wel kon vinden, corrigeer mij aub en geef de link, dan ben ik ook al geholpen
Ik heb de Logitech Cordless Desktop Navigator set. In windows werkt alles perfect, maar aan gamen kom ik niet meer toe. Mijn probleem doet zich voor bij fps games, zoals quake 2 en call of duty.
Als ik probeer te gamen, is het net alsof mijn toetsen blijven hangen. Ik loop dus richtingen op die ik allang niet meer op wil lopen, hetgeen gamen letterlijk onmogelijk maakt. Om met dit lopen te stoppen moet ik de betreffende toets nog eens indrukken (dus als ik naar links strafe, moet ik op mijn knopje voor naar links strafen drukken).
In mijn device manager worden geen conflicten aangegeven en zoals ik al zei werkt alles in windows wel.
Wat ik al geprobeerd heb om het probleem op te lossen:
- Drivers uninstallen en zonder iTouch en MouseWare spelen.
- Drivers updaten en met de laatste versies werken.
- Muis en toetsenbord aan mijn ps2 poorten gehangen.
- Muis en toetsenbord aan een usb poort gehangen.
Gevolg: muis werkte niet meer (in bios stond dat er zowel een toetsenbord als een muis aan mijn usb poort hing, dus ik ging ervanuit dat het zou werken).
- Muis aan ps2 en toetsenbord aan usb.
- Ander kanaal selecteren waarop de apparatuur verbonden wordt met de receiver.
- Verbinding tussen receiver en toetsenbord en muis resetten.
- Windows XP SP1 geïnstalleerd ipv Windows 2000 SP4.
- Secure connectie gemaakt tussen mijn toetsenbord en receiver (ik was bang dat het signaal verstoord werd door een draadloos setje op mijn andere pc, hoewel dat volgens Logitech onmogelijk is. De setjes omdraaien gaf geen problemen op deze pc, dus ik ga er van uit dat er iets niet klopt met dit setje).
- Logitech gemaild met mijn probleem.
Gevolg: hoe vaak ik ook mail, ze blijven standaard antwoorden uit hun online FAQ geven.
Ik ben nu aan het einde van mijn creativiteit om nog andere mogelijke oplossingen te verzinnen en hoop dat hier iemand de oorzaak en/of oplossing voor mijn probleem weet.
Mijn overige specs zijn trouwens:
P4 2,8ghz 800mhz fsb
Asus P4P800 deluxe (onboard sound en lan)
2x512mb Twinmos PC3200 (dual channel kit)
Sapphire Radeon 9500 pro
Seagate Baracuda 120gb S-ATA
Q-tech 400watt dualfan voeding
Ik draai nu dus Windows XP SP1
Alvast bedankt.
Ik kon in de search niks vinden over mijn specifiek probleem, dus ik probeer het met een eigen topic. Als iemand anders het wel kon vinden, corrigeer mij aub en geef de link, dan ben ik ook al geholpen
Ik heb de Logitech Cordless Desktop Navigator set. In windows werkt alles perfect, maar aan gamen kom ik niet meer toe. Mijn probleem doet zich voor bij fps games, zoals quake 2 en call of duty.
Als ik probeer te gamen, is het net alsof mijn toetsen blijven hangen. Ik loop dus richtingen op die ik allang niet meer op wil lopen, hetgeen gamen letterlijk onmogelijk maakt. Om met dit lopen te stoppen moet ik de betreffende toets nog eens indrukken (dus als ik naar links strafe, moet ik op mijn knopje voor naar links strafen drukken).
In mijn device manager worden geen conflicten aangegeven en zoals ik al zei werkt alles in windows wel.
Wat ik al geprobeerd heb om het probleem op te lossen:
- Drivers uninstallen en zonder iTouch en MouseWare spelen.
- Drivers updaten en met de laatste versies werken.
- Muis en toetsenbord aan mijn ps2 poorten gehangen.
- Muis en toetsenbord aan een usb poort gehangen.
Gevolg: muis werkte niet meer (in bios stond dat er zowel een toetsenbord als een muis aan mijn usb poort hing, dus ik ging ervanuit dat het zou werken).
- Muis aan ps2 en toetsenbord aan usb.
- Ander kanaal selecteren waarop de apparatuur verbonden wordt met de receiver.
- Verbinding tussen receiver en toetsenbord en muis resetten.
- Windows XP SP1 geïnstalleerd ipv Windows 2000 SP4.
- Secure connectie gemaakt tussen mijn toetsenbord en receiver (ik was bang dat het signaal verstoord werd door een draadloos setje op mijn andere pc, hoewel dat volgens Logitech onmogelijk is. De setjes omdraaien gaf geen problemen op deze pc, dus ik ga er van uit dat er iets niet klopt met dit setje).
- Logitech gemaild met mijn probleem.
Gevolg: hoe vaak ik ook mail, ze blijven standaard antwoorden uit hun online FAQ geven.
Ik ben nu aan het einde van mijn creativiteit om nog andere mogelijke oplossingen te verzinnen en hoop dat hier iemand de oorzaak en/of oplossing voor mijn probleem weet.
Mijn overige specs zijn trouwens:
P4 2,8ghz 800mhz fsb
Asus P4P800 deluxe (onboard sound en lan)
2x512mb Twinmos PC3200 (dual channel kit)
Sapphire Radeon 9500 pro
Seagate Baracuda 120gb S-ATA
Q-tech 400watt dualfan voeding
Ik draai nu dus Windows XP SP1
Alvast bedankt.