Toon posts:

Combinatie Newsserver / Payserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan/wil mij uitleggen hoe je Newsbin Pro zo instelt dat je de artikelen EERST van je ISP newsserver haalt, en pas daarna de imcompletes aanvult van je payserver. Het zal toch niet zo zijn dat je twee keer alle headers binnen moet halen.

Is het voldoende de payserver als slave in te stellen ???

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je moet volgens mij wel de headers van alle 2 de servers afhalen. (immers anders weet newsbin pro niet welke server welke delen heeft).

en dan bij de serverlijst gewoon je gratis (isp?) newsserver bovenaanzetten.dan haalt hij daar eerst de parts vanaf; heeft deze hem niet; haalt hij hem van de payserver af.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Maestro.mosjuh schreef op 15 februari 2004 @ 22:02:
je moet volgens mij wel de headers van alle 2 de servers afhalen. (immers anders weet newsbin pro niet welke server welke delen heeft).

en dan bij de serverlijst gewoon je gratis (isp?) newsserver bovenaanzetten.dan haalt hij daar eerst de parts vanaf; heeft deze hem niet; haalt hij hem van de payserver af.
Dus: Alleen ISP aanzetten - headers ophalen

Dan: Alleen Payserver aanzetten - headers ophalen

En dan pas downloaden. Is dit niet wat omslachtig ???

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 22:05:
[...]

Dus: Alleen ISP aanzetten - headers ophalen

Dan: Alleen Payserver aanzetten - headers ophalen

En dan pas downloaden. Is dit niet wat omslachtig ???
nee, fout;
headers downloaden (als je allebij de servers 'enabled' haalt hij ze automatisch van beide servers op)

en dan downloaden.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
intoxicated heeft dit topic van I&T (Internet & Telefonie) naar dit forum (SA, Software Algemeen) verplaatst. 't Gaat namelijk over je usenet programma, en niet over de newsservers van je ISP. Vandaar dat het hier wat meer op zijn plek staat :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:21
De bovenste nieuwsserver heeft de hoogste prioriteit: Daar niet downloadbaar? Dan pakt ie de volgende, en zo door

In principe zal ie dus de ISP server pakken en verder downen als het daar niet lukt bij je 2e server..

Overigens, lijkt me vrij sterk dat dit NIET te vinden is in de manual ofzo :X
Pagina: 1