Toon posts:

Kernell_data_impage

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
"Kernell_data_impage error"
Dit krijg ik als ik gewoon ff tien minuten in word zit.
K heb een winxp professional machine met office 2000 er op draaien.

Clean install, alles nieuw..... en na een dag dit al.. ooit iemand van gehoord ?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik neem aan dat je hier een BSOD met die error bedoeld? Heb je dan al naar Windows XP en 2000 BSOD guide gekeken of op de MSKB gezocht naar die error? :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

RichardVerV,

Het topic zoals je dat hier opent, is niet zoals we dat verwachten op GoT :) Er ontbreken namelijk 3 essentiele stukken in je topicstart:
  • Uit je topicstart blijkt totaal geen initiatief - wat heb je zelf al gedaan? Al eens rond gezocht op Google? De BSOD guide al eens door gekeken?
  • Je topic titel voldoet niet aan de eisen - zo klopt de foutmelding die je geeft volgens mij niet eens, en ontbreekt het OS in je topic titel (zie de Windows Operated Systems Policy).
  • In je topicstart ontbreekt veel cruciale informatie - sinds wanneer doet dit probleem zich voor, wat heb je veranderd sindsdien? Doet dit probleem zich altijd voor?
Ik ga je topic dan ook sluiten - mocht je er na het uitvoeren van bovenstaande richtlijnen niet uitkomen, open dan gerust een nieuw topic - zorg er dan wel voor dat het voldoet aan de hierboven gegegeven richtlijnen :)

Dit topic is gesloten.