domein naam gewijzigd van registrant

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Hoi mensen,

Ik heb al sinds "Created on..............: 27 Apr 2001 10:50:13" 2 domeinamen geregistreerd bij yournamewebhosting.com.

Hier stond altijd bij registrant mijn naam maar nu keek ik vandaag toevallig en zag ik dat mijn naam daar niet meer staat maar hun naam, hier ben ik dus niet blij mee.

Iemand meer ervaring met yournamewebhosting ? want ik heb 2 com domeinen en het is bij beide domeinen het geval. Hij is nog geldig tot "Expires on..............: 27 Apr 2004 10:00:00"

Zijn ze bang dat ik de rekening niet betaal ofzo ? of gaan ze hem per opbod verkopen ? Want dat is opzich wel lame.

Iemand ervaring hiermee ? en wie weet hoe je zelf domain registrant kan worden dus dat je zelf .nl en .com domeinen kan registreren en wat dit kost ?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
Ik zou een _zeer_ pissig mailtje naar je hoster sturen. Het domein is van jou, en daar behoren ze met hun poten af te blijven. Op hun naam overzetten is _not_ done.

Zelf registar worden kan, kost je (iig voor de .nl domains) €200 per kwartaal. Zie www.nic.nl voor meer info. (Registar categorie 1 moet je hebben).
Voor .com's is het het makkelijkste om gewoon een goedkope toke op te zoeken. Ik registreer nu alles van www.ev1servers.net, wat neerkomt op $6.50 per .com/net/org/us domein.
Wil je het echt zelf doen, zul je (denk ik) bij netwerksolutions moeten zijn...

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik heb al een mailtje gestuurd maar wacht nog op reactie ik kan ze op dit moment dus ook niet verhuizen :? :?

Verwijderd

Het kan ook zijn dat ze de registranten beschermen. In het verleden was het zo dat inderdaad de persoon die het domain registreerde werd vermeld als contactpersoon. Tegenwoordig mag de provider hiervoor in plaats worden gezet.

Als de provider optreedt als contactpersoon staat er bij Committed to ADR: yes
anders staat er No en staat je eigen adres er.

Voor mij is dat ideaal aangezien ik voor enkele tientallen sites als contactpersoon optreed en niet zo veel behoefte heb om mijn gegevens te verspreiden over het internet.