Er word versie XP gevraagd tijdens opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 10:13

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Ik heb windows XP opnieuw geinstalleerd omdat ik mijn systeem langzaam vond worden, en ik heb XP proffessional geinstalleerd maar als ik nu ga opstarten word er gevraagd welke ik wil opstarten, er staat 2x windows XP proffessional, hoe kan ik dit verhelpen want dit kost aanzienlijk wat tijd tijdens het opstarten

BVD Dennis

Zie ondertitel

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijder de tweede regel uit C:\Boot.in :)

Deze Computer >> Eigenschappen. Tabblad geavanceerd. Opties aanklikken van Opstartindstellingen. Daar 'boot.ini' wijzigen.

Zal er nu ongeveer zo uitzien
code:
1
2
3
4
5
6
[boot loader]
timeout=15
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional SP1" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional SP1" /fastdetect

Best met de search te vinden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 15-02-2004 21:13 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 10:13

Dentheman

Zie signature

Topicstarter
Oke hartstikke THNX, het prob. is verholpen, maar een ding, hoe kom je op zoiets ???

Zie ondertitel

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je komt er op omdat je zelf ertegenaan gelopen bent, of omdat je doorhebt dat XP je bootentry niet zomaar automatisch zal overschrijven, en je daar dus gaat kijken :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Of dat je de Windows Operated Systems doorleest, of de FAQ's over opstarten op microsoft.com O-)

Anyhow, opgelost. Omdat dit toch wel tot de basics hoort van Windows opstarten en er derhalve geen exta vragenm op zullen komen, sluit ik dit topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.