Ik heb +/- 10 e-mailadressen (10 mailboxen).
VB: persoon1@firma, persoon2@firma,... persoon10@firma.
Nu zou ik elk e-mailadres in een andere map willen ontvangen.
Ik heb dus onder postvak IN, een paar mappen aangemaakt en nadien via
"regels en waarschuwingen" hetvolgende ingesteld:
"Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen met persoon1@firma in het adres van de geadresseerde en alleen op dit systeem verplaats het bericht naar map1in."
Zo dus telkens voor elke e-mailadres.
1)Nu moet ik telkens wanneer ik een mail verzend de afzender kiezen, is het niet mogelijk om dat zo in te stellen, dat wanneer ik map1in selecteer Outlook automatisch het e-mailadres van deze afzender neemt waaraan deze map is gekoppelt?
2)Wanneer ik een test mail stuur naar peroon1@firma, persoon2@firma krijg ik die mail 4X, 2X in map1in en 2X in map2in. Wat is er mis?
3)Bestaat er een manier om gemakkelijk een kopie van de e-mail verstuurd door persoon1 naar een map te zetten map1uit onder postvak uit?
Of moet ik dan weer gaan werken met "regels en waarschuwingen"?
Is er geen betere manier om dit allemaal te organiseren met Outlook 2003?
VB: persoon1@firma, persoon2@firma,... persoon10@firma.
Nu zou ik elk e-mailadres in een andere map willen ontvangen.
Ik heb dus onder postvak IN, een paar mappen aangemaakt en nadien via
"regels en waarschuwingen" hetvolgende ingesteld:
"Deze regel nadat het bericht wordt ontvangen met persoon1@firma in het adres van de geadresseerde en alleen op dit systeem verplaats het bericht naar map1in."
Zo dus telkens voor elke e-mailadres.
1)Nu moet ik telkens wanneer ik een mail verzend de afzender kiezen, is het niet mogelijk om dat zo in te stellen, dat wanneer ik map1in selecteer Outlook automatisch het e-mailadres van deze afzender neemt waaraan deze map is gekoppelt?
2)Wanneer ik een test mail stuur naar peroon1@firma, persoon2@firma krijg ik die mail 4X, 2X in map1in en 2X in map2in. Wat is er mis?
3)Bestaat er een manier om gemakkelijk een kopie van de e-mail verstuurd door persoon1 naar een map te zetten map1uit onder postvak uit?
Of moet ik dan weer gaan werken met "regels en waarschuwingen"?
Is er geen betere manier om dit allemaal te organiseren met Outlook 2003?