PCTV pro + audigy II ZS

Pagina: 1
Acties:

• TheClaw
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09-2025
Hallo,

Ik kan geen geluid krijgen via mijn TV kaart.
Ik heb al heel wat post bekeken over het probleem met Pinnacle pctv pro en de audigy II ZS maar het schijnt onmogelijk te zijn.
Iemand bekend met dit probleem of weet iemand al een oplossing??

Alvast bedankt voor de reacties,

Specs.
3,2Ghz.
1024MB twinmos
2 x 120 Gb HDD S-ATA
Pinnacle PCTV pro
Creative audigy II ZS Platinum Pro
Ati radeon 9800 pro
Win XP

Verwijderd

hmmz dit probleem ken ik. ik had audigy 1 en tv kaart ik moest dat rode stekkertje wat bij tv kaart zat in de auxeraly ( weet niet zo hoe je het uit je hoofd schrijft) op de sound kaart stoppen toe n had ik heletijd geen geluid maar dan moet je naar start -> alle programmas -> buerau accessoiris -> Entertainment -> volume regeling en dan in dat progje moet je : options -> eigenschappen -> eigenschappen voor afspelen aangevinkt laten staan en vinkje bij : Auxirily zetten en dan ok staat auxirily op dempen dempen uit zetten en probleem moet gefixt zijn...

ben benieuwd of het zo lukt suc6 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 22:05 ]

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde combinatie en nergens last van. Van beide gewoon drivers geinstalleerd en verder nergens aangezeten.

• TheClaw
Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 00:41:
Ik heb precies dezelfde combinatie en nergens last van. Van beide gewoon drivers geinstalleerd en verder nergens aangezeten.
hmm das vreemd, welke instellingen heb jij staan bij playback en opnemen dan?
en heb jij onboard geluid uitgezet?
Ik had eerst allemaal opties als line1/microfoon line2 enz nu heb ik onboard geluid uitgezet en zie ik alleen nog maar aux midi cdplayer als opties bij playback staan,
heb onboard weer aangezet en kaart opnieuw geinstalleerd maar ik krijg de opties niet terug.

op welke ingang van de geluidskaart heb jij dat kabeltje van die tv kaart?

• TheClaw
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 21:51:
hmmz dit probleem ken ik. ik had audigy 1 en tv kaart ik moest dat rode stekkertje wat bij tv kaart zat in de auxeraly ( weet niet zo hoe je het uit je hoofd schrijft) op de sound kaart stoppen toe n had ik heletijd geen geluid maar dan moet je naar start -> alle programmas -> buerau accessoiris -> Entertainment -> volume regeling en dan in dat progje moet je : options -> eigenschappen -> eigenschappen voor afspelen aangevinkt laten staan en vinkje bij : Auxirily zetten en dan ok staat auxirily op dempen dempen uit zetten en probleem moet gefixt zijn...

ben benieuwd of het zo lukt suc6 ;)
is niet gelukt heb dat auxeraly er niet tussen staan, heb op een gegeven moment geprobeerd onboard geluid uit te schakelen, toen kreeg ik bij playback alleen maar aux wave midi en cd player terwijl toen ik hem voor het eerst geinstalleerd had ik veel meer opties had zoals linein1/microfoon, line2 enz. onboard geluid weer ingeschakeld en tv kaart opnieuw erop maar de opties komen niet terug.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-08 17:45

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Moet toch niet zo moeilijk zijn: draadje van TV kaart naar Line-In van je SB en die natuurlijk wel open zetten in je mixerpanel. Nooit problemen gehad met zowel audigy I en II. ZS nog niet geprobeerd.

• TheClaw
superduper schreef op 16 februari 2004 @ 13:06:
Moet toch niet zo moeilijk zijn: draadje van TV kaart naar Line-In van je SB en die natuurlijk wel open zetten in je mixerpanel. Nooit problemen gehad met zowel audigy I en II. ZS nog niet geprobeerd.
Dat dacht ik ook maar ik krijg die optie line_in3 niet meer terug sinds ik onboard sound heb uitgezet. heb tvkaart al opnieuw geinstalleerd met onboard sound aan maar krijg ze niet terug alleen aux midi cdplayer

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-08 17:45

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Installeer dan je drivers voor je SB eens opnieuw met je onboard uitgeschakeld. Bestuur je ook met het mixerpaneel inderdaad je instellingen voor je SB? (Kiezen bij apparaat)

• TheClaw
superduper schreef op 16 februari 2004 @ 13:38:
Installeer dan je drivers voor je SB eens opnieuw met je onboard uitgeschakeld. Bestuur je ook met het mixerpaneel inderdaad je instellingen voor je SB? (Kiezen bij apparaat)
heb ik gedaan maar ik krijg die oude opties niet meer terug
Pagina: 1