Toon posts:

Maximum gewicht op Northbridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht met de search maar hier niks over kunnen vinden,
Heb een microcool active NB koelertje liggen, gewicht (sink+40mmkoeler) is ong. 175 gram, kan ik deze aan m'n southbridge "lijmen" zonder dat deze eraf valt/chip beschadigs raakt..??

Verwijderd

ik weet het antwoord nie van je vraag,.maar waar heb je dat coolertje gekocht?
ik ben er al lang naar opzoek. :o

• djolaff
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-12-2024
Ze hebben hen op www.tweakstore.nl

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:07
Moet geen probleem zijn denk ik toch :)

XXXVI

Verwijderd

Topicstarter
Yep, gekocht bij tweakstore.net...nu water op NB

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
los, heb je enig idee hoe sterk soldeer is? Zolang je er geen 20 kilo aan hangt :P en zelf dat houd die misschien wel :P

[ Voor 52% gewijzigd door pierre-oord op 15-02-2004 21:44 ]

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik mag hopen dat je dat blok er niet op gaat solderen. Lijkt me niet zo'n goed idee eigenlijk. Volgens mij kan die lijm wel behoorlijk wat hebben. M'n moederbord kan ik gewoon optillen aan zo'n vastgelijmd blok.

Maar hebben Zalman of Artic silver niet ergens specs moet hoeveel kracht hun producten hebben hebben?????

edit:
Zalman adhesive en Artic Silver Adhesive dus

[ Voor 11% gewijzigd door YoupY op 15-02-2004 22:40 ]

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-02 14:28

Nobby

Nuts!

Lijkt me eerder dat je moet gaan kijken naar de sterkte van de lijm die je gaat gebruiken :?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-02 18:08

Mojo

The Power Within

Moet makkelijk lukken, die lijm is kei hard en krijg je er nimmer af als je het goed doet. (Goede verhoudingen enzo). Enige waar je je zorgen om moet maken, is dat de complete southbridge ervanaf wordt gerukt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren :).

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02 22:03
en de lijm niet te dik (ivm koelen)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topicstarter
Thx, heb volgens mij nog wel wat Artic Silver Therm. Ad. liggen, ga dat wel ff proberen

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-01 04:06
Volgens mij werd er de soldeer aan de voetjes van de NB bedoeld; zou het niet? ;) :?

[ Voor 14% gewijzigd door Pakjebakmeel op 16-02-2004 00:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ging erom hoe sterk de soldeer van de SB chip aan 't mobo is, plak de koeler met thermal adhesive vast op de SB

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-01 19:33

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik heb een ThermalTake Superorb geplakt op mijn northbridge.... dies volgens mij nog wel zwaarder.... Dus kan makkelijk...

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Pagina: 1