Dat is duidelijk en daar zijn we het allemaal wel over * eensch *, en daar gaat de discussie niet over.
Wat in mijn ogen echter dus wel gewoon kan zijn: trolls en flames. Ook wanneer een user zes flames in 1 post neerzet zoals in het voorbeeld hierboven, blijft dat gewoon een troll/flame. Uiteraard zien we zulke postings liever niet op t.net, maar daarop wordt hij al gewezen door middel van een -1 score. Daarnaast is er geen enkel probleem voor mede gebruikers, want alleen de mensen die ervoor gekozen hebben om dit type berichten te zien krijgen ze te zien.
Ook * eensch * en nu proberen we te bepalen waar we de grens precies moeten leggen voor:
Daarnaast zijn is er natuurlijk ook nog een tweede grens qua fatsoen. Dingen die ook zowieso ook niet kunnen zijn bijv. schelden op medegebruikers, discriminerden opmerkingen, racisme etc.
* een tweede grens qua fatsoen *polaris schreef op 22 februari 2004 @ 09:58:
Mij lijkt het het beste om een objectieve maatstaf aan te houden: alles waardoor t.net juridisch in de problemen kan komen (evenals spam) moet naar -2, de overige vullis blijft op -1
Dat lijkt me een hele aardige basis om vanuit te gaan werken

.
Er zit natuurlijk een tegenstijdigheid in omdat spam in een reactie nog geen juridisch draagvlak heeft. Toch is juist die spam een mooi voorbeeld

.
Spam levert namelijk een enorme irritatie op, en dat willen we niet op de FP.
Botweg schelden, vloeken en met ziektes smijten wil je imho ook niet op de FP (en ik heb al meerdere malen admin-edits gezien voor gescheld).
Imho mag een troll/flame die vergezeld gaat van schelden/vloeken/ziektes ge-edit worden, en kan in afwachting van een editor tijdelijk naar de -2 gezet worden.
In zo'n edit volstaat wmb het vervangen van de kernwoorden voor ***, natuurlijk vergezeld van de opmerking dat dergelijk taal ongewenst is.