Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Wat voor muziek? Wat versta je onder een opnamesetje?
Ik heb ook zoiets gedaan, met o.a. een soundblaster live platinum. De analoge uitgang van dat ding was in iedergeval om te huilen, maar als je er SPDIF in gaat, klinkt het al een stuk beter. De analoge ingang heb ik dus niet geprobeerd. Kijk dus inderdaad uit voor je geluidskaart. Een SBlive is natuurlijk maar een consumentenkaart, en geen pro. Een goede pro kaart zal het wel een stuk beter doen.
Maar blijft: wat voor muziek, hoeveel kanaals, wat voor mixer etc..
Ik heb ook zoiets gedaan, met o.a. een soundblaster live platinum. De analoge uitgang van dat ding was in iedergeval om te huilen, maar als je er SPDIF in gaat, klinkt het al een stuk beter. De analoge ingang heb ik dus niet geprobeerd. Kijk dus inderdaad uit voor je geluidskaart. Een SBlive is natuurlijk maar een consumentenkaart, en geen pro. Een goede pro kaart zal het wel een stuk beter doen.
Maar blijft: wat voor muziek, hoeveel kanaals, wat voor mixer etc..
Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75
Nou uh gewoon muziek, vooral piano maar ook zang.Wat voor muziek? Wat versta je onder een opnamesetje?
Wat ik versta onder een opnamesetje ? Gewoon een ding waar je muziek mee kan opnemen...'n microfoon dus eigenlijk..
Ik ben niet een geluidstechnicus maar dat geluid wat je opneemt en in de geluidskaart gaat is toch altijd analoog ? Wat voor terratecje moet ik dan nemen ? En die "microfoon" het liefst niet meer dan een paar honderd gulden, ik weet het echte apparatuur kost nou eenmaal geld maar ja..:P
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS