Ik heb een laptop (Dell Inspiron 8500) en daar zit een adapter bij. Die doet het prima. Maar mijn probleem is alleen dat ik ook bij een lokale radio omroep zit en daar gebruik ik mijn laptop ook alleen kan ik daar niet mijn adapter gebruiken tijdens de uitzendingen omdat mijn adapter stoort in de zender. Heb wel 2 accu's maar dan heb ik geen ruimte voor mijn DVD speler.
Ik heb hier en daar ff geinformeerd en kwam er achter dat ik een speciale adapter nodig heb. Er moet een logo'tje op staan dat lijkt op een vierkantje met daarin weer een vierkantje (dubbel geisoleerd).
Weet iemand waar ik deze adapters kan vinden. Hier lokaal heb ik in ieder geval niks kunnen vinden en op internet kan ik ook, nog, niks kunnen vinden.
Ik heb hier en daar ff geinformeerd en kwam er achter dat ik een speciale adapter nodig heb. Er moet een logo'tje op staan dat lijkt op een vierkantje met daarin weer een vierkantje (dubbel geisoleerd).
Weet iemand waar ik deze adapters kan vinden. Hier lokaal heb ik in ieder geval niks kunnen vinden en op internet kan ik ook, nog, niks kunnen vinden.