Toon posts:

Waar kan ik een adapter kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop (Dell Inspiron 8500) en daar zit een adapter bij. Die doet het prima. Maar mijn probleem is alleen dat ik ook bij een lokale radio omroep zit en daar gebruik ik mijn laptop ook alleen kan ik daar niet mijn adapter gebruiken tijdens de uitzendingen omdat mijn adapter stoort in de zender. Heb wel 2 accu's maar dan heb ik geen ruimte voor mijn DVD speler.

Ik heb hier en daar ff geinformeerd en kwam er achter dat ik een speciale adapter nodig heb. Er moet een logo'tje op staan dat lijkt op een vierkantje met daarin weer een vierkantje (dubbel geisoleerd).

Weet iemand waar ik deze adapters kan vinden. Hier lokaal heb ik in ieder geval niks kunnen vinden en op internet kan ik ook, nog, niks kunnen vinden.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 21:44
je kunt ook van MU-metaal een klein doosje maken, en die over je adaptor zetten als je bij de zender bent

TheS4ndm4n#1919

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat je ook kunt proberen is gewoon een ontstoringsfilter bij Conrad halen. Die leg je 1 om de kabel van 230v stekker naar je adapter, en 1 om je andere adapterkabel heen. Dat scheelt al stukken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Conrad (www.conrad.nl) al eens geprobeerd?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels een e-mail naar conrad gestuurd met mijn vraag. Afwachten dus of er antwoord komt.