Met KPN kan je niets regelen. En dat is volledig terecht. Wat Franklin hier stelt is dat als ik inbreek in jou huis en ik jat je TV en ik rij met een Opel weg.. dat jij van Opel kan verlangen dat ze je een nieuwe TV geven omdat je met behulp van een Opel een TV kan jatten. Zo werkt het natuurlijk niet.
Stel dat de eigenaar van het 0900 nummer de wet heeft overtreden dan zul je toch echt bij die kerel moeten zijn, en niet bij KPN. Echter, gebruik maken van de onkunde van computergebruikers is niet strafbaar (en terecht, anders gooit iedereen het op onkunde in een rechtzaak). Je kan dus fluiten naar je centen.
Verder zeg je dat KPN je niet op de hoogte gebracht heeft van de kosten alsin.. als je normaal met een telefoon belt krijg je "Dit nummer kost X cent per minuut". Die melding heeft KPN wel degelijk gegeven toen het nummer gebeld werd. Dat JIJ echter instelt dat je geen geluid van je modem wil horen is natuurlijk niet de schuld van KPN. Je had die melding kunnen horen als je dat wou.
Verder kan je bij KPN alle servicenummers laten blokkeren. KPN bied je dus bescherming tegen dit soort ongein, maar je hebt daar geen gebruik van gemaakt. Wederom jou eigen fout en niet die van KPN.
Je blijft een zondebok zoeken voor je eigen fouten. Leer er nou maar mee leven en schoon je PC op.
[
Voor 5% gewijzigd door
Tozz op 16-08-2004 16:39
]