WiFi

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Ik ben van plan samen met buren een netwerk te maken. De bedoeling is dat dit draadloos word. Tussen ons een de buren zitten 5 huizen. Dit komt neer op zo'n 25/30 meter.

Wat is nu de beste oplossing? Kan het gewoon met normale access points of moet je iets hebben met externe antennes die je dan buiten hangt of iets en dan dus verbinding maakt via vrij zicht?

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
Hmmmm de afstrand 25 a 30 meter lijkt een beetje weinig gezien het aantal huizen die je noemt. Ik ga er dus even vanuit dat we over een rijtjeshuis praten. Je moet dan ook niet zozeer naar de afstand gaan kijken maar naar het aantal muren. En dan moet je gaan kijken wat voor muren(beton/staalbouw, stenen of gasbetonblokken.) Ik adviseer toch eerst eens een fieldwalk te gaan doen met geleend spul. zonde als je voor veel geld koopt terwijl je er niks mee kunt.

Advanced sheep-counting strategies

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vragen over WiFi horen niet in I&T maar in NT. Maar, daar is dit echt al tientallen keren langsgekomen. Ik raad je dus aan om even te searchen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.