Toon posts:

Bit Torrent

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen hoe Bit Torrent precies werkt. Ik heb het geinstalleerd, maar dan? Ik heb de search gebruikt maar daar kom ik alleen dingen tegen als torrents. En de faq op de officieele site helpt ook niks. Wie weet?

Verwijderd

het werkt nou eenmaal niet als kazaa :)

je hebt een site (tracker) nodig waar je de file kunt vinden , daarna download je hem via bittorrent welke er voor zorgt dat je het van andere mensen download.

Lijkt me overgens sterk dat je met google ook nix kunt vinden hoor

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 19:10 ]

• non-sens
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

non-sens

Voor meer foto's:

De faq op de officiele site is volgens mij vrij duidelijk, maar ja.
Het klopt inderdaad dat je na het downloaden geen programma'tje hebt die je op kunt starten.
Het is nu de zaak om torrent files te vinden. Deze staan op het net en kun je net als hyperlinks aanklikken waarna een windowtje zal verschijnen met daarin de file die je aan het downloaden bent.
Kijk eens op liever niet dit soort linkjes voor links naar sites met torrent files

[ Voor 8% gewijzigd door LuNaTiC op 15-02-2004 19:14 ]

Canon 350D | Canon 18-55 3.5-5.6 | Canon 50mm 1.8 mkII | Sigma 70-200 F2.8 EX APO HSM

Verwijderd

Vaak zitten er ook forums op die sites die je verder kunnen helpen. Verder denk ik dat deze topic geen lang leven beschoren is ;)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Er staat vast wel ergens een FAQ hoe het in zijn werk gaat (google). Heel simpel: download een client, ga op zoek naar sites die torrent files aanbieden, en je client doet de rest.

Met wat onderzoek is daar echt wel zelf uit te komen. Linkjes naar de betreffende sites zien we liever neit. Verder loopt in SA vast nog wel ergens een topic die in het algemeen gaat over bittorrent. Succes ermee... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door LuNaTiC op 15-02-2004 19:20 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.