Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
een gif naar een png converteren in vbs zonder externe dll's of progs met pure vbs code?!
forget it!
je vraagt om pointers..
waarnaar moeten ze pointen? en wat wil je ermee doen in vbs?
in vb is het al haast onmogelijk om écht pointers te gebruiken, laat staan vbs.
op planet source code zijn vast wel voorbeelden te vinden hoe je met behulp van een dll toch plaatjes kan converteren. ik meen dat ik ooit zoiets ben tegengekomen daar.
forget it!
je vraagt om pointers..
waarnaar moeten ze pointen? en wat wil je ermee doen in vbs?
in vb is het al haast onmogelijk om écht pointers te gebruiken, laat staan vbs.
op planet source code zijn vast wel voorbeelden te vinden hoe je met behulp van een dll toch plaatjes kan converteren. ik meen dat ik ooit zoiets ben tegengekomen daar.
edit:
ok net ff snel gekeken, en er zijn idd voorbeelden te vinden hoe je het kunt doen met vb.
zoals het eruit ziet ontkom je niet aan zllib compressie dus een zlib dll file heb je sowieso nodig omdat dat gewoon onmogelijk is in vbs.
ik zou een vb voorbeeld downloaden, en kijken of je dat kan converteren naar vbs
ok net ff snel gekeken, en er zijn idd voorbeelden te vinden hoe je het kunt doen met vb.
zoals het eruit ziet ontkom je niet aan zllib compressie dus een zlib dll file heb je sowieso nodig omdat dat gewoon onmogelijk is in vbs.
ik zou een vb voorbeeld downloaden, en kijken of je dat kan converteren naar vbs
[ Voor 28% gewijzigd door ZaZ op 16-02-2004 05:57 ]
Lekker op de bank
Okee bedankt voor je hulp. Ik bedoelde trouwens geen pointers als in programmeerpointers maar gewoon hulp.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.