Toon posts:

Gravis wil een nieuwe autoradio help zoeken :)

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik bezit een Ford Mondeo station en mijn Origineele ford radio begint raar te doen.
Ik heb 2 versterkers achter in vanhet merk Rockford :P een ovaaal setje voor in de deuren en een ovaal standaard setje achterin de deuren verder zit er een pittig 15" punch in de kofferbak.

Nu ben ik allang uit de auto business en zoek een ZEER goed vervangertje voor mijn saaie Ford radio.

De nieuwe moet iig mp3 en 3 pre outs hebben en verder alles instell baar natuurlijk.
Ik was altijd van meening dat Pioneer het beste op de markt was maar tegenwoordig is het een beetje omgedraaid.

Mijn buget is 1200 euro en wie kan mij vertellen wat ik nu het beste kan aanschaffen.

Groeten Gravis.

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 10:48
Ìk heb laatst bij Ron de Vries in Hoorn met een hele fijne Alpine zitten spelen, die volgens mij voldoet aan al je eisen.

*Mp3
*CD-R(W)
*optisch uit
*wisselaar bediening
*cd-text ook altijd geinig :)
*3x4 Volts-uitgangen _/-\o_ waarvan 1x sub

Dat is de Alpine CDA-7998R en hij kost 1099 euro, helemaal perfect dus lijkt me :Y)

ff linkje:
http://www.rondevries.nl/catalog/popup_image.php?pID=218

(mooi ding ook trouwens hoor, beauty weer van Alpine :) Als ik toch is geld had, zucht....)

[ Voor 21% gewijzigd door Miglow op 15-02-2004 18:55 ]

Verwijderd

Als je nou jezelf eens helpt met een radio uit te zoeken. Ga je gewoon zelf bij een zaak langs en lekker zelf kwijlen.

In het ergste geval zijn daar zelfs verkopers die je daarmee willen helpen. ;)

Dit topic is gesloten.