Ik wilde effe vragen wat vinden jullie een goede telefoon. Ik zelf denk in ieder geval een Nokia, Ericsson of een Motorola.
Bedankt voor jullie hulp
Bedankt voor jullie hulp
Verwijderd
Mee eens, ik zou ook voor een Nokia gaan. 't Liefst een Nokia 6210, want dat is momenteel volgens mij hét toestel. Succes met je keuze!Op woensdag 13 december 2000 21:09 schreef StanTheMan het volgende:
Ericsson en Motorola vind ik persoonlijk wat gebruiksONvriendelijker.
Verwijderd
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Hmmm, Siemens... ik vind het display en het licht daarvan tegenvallen, en ook de kracht waarmee hij trilt vind ik niet zo... En hij wordt bij mij heel snel "vies", iets waar ik met m'n 3210 en 3310 geen last van heb. Veel minder, tenminste.Op woensdag 13 december 2000 23:22 schreef xxxMaverick het volgende:
1. Siemens S35i 8.8
2. Ericsson R380s 8.8
3. Siemens C35i 8.79
4. Nokia 8850 8.71
5. Samsung SGH-a-1008.69
Verwijderd
Ik heb niets te klagen over de Siemens s35i Perfect ontvangst accu gaat met veel bellen 3 dagen mee. Fijne toesjes. Handige menu's. Het enige dat je mist is snakeOp donderdag 14 december 2000 00:02 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Hmmm, Siemens... ik vind het display en het licht daarvan tegenvallen, en ook de kracht waarmee hij trilt vind ik niet zo... En hij wordt bij mij heel snel "vies", iets waar ik met m'n 3210 en 3310 geen last van heb. Veel minder, tenminste.
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Iemand nog een NIEUWE Ericsson A1018s met Ben® vrij (prepaid)?Op donderdag 14 december 2000 16:55 schreef DeathKenny het volgende:
Moet er nog iemand een Motorola T2288 kopen met Ben vrij prepaid. heel goedkoop. mail me maar ff als je interesse hebt. (raymondbakker@hotmail.com)
Verwijderd
Nee dit is geen grapje van die motorola, het ding is splinternieuw, via studiefinanciering gekocht, je eigenlijk de bosch maar sturen me ze deze. en die wil ik niet dus je mag hem voor 90 piekies kopenOp donderdag 14 december 2000 17:01 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Iemand nog een NIEUWE Ericsson A1018s met Ben® vrij (prepaid)?
Mail me... sebastard@ik-ben-ben.com. Wees snel, ik heb er maar twee!
Verwijderd
Dat van mij ook niet hoor. Nieuw in zo'n Ben® trommel. Allebei. Nooit gebruikt. Maargoed... wie wil er nou een A1018s?Op donderdag 14 december 2000 17:04 schreef DeathKenny het volgende:
Nee dit is geen grapje van die motorola, het ding is splinternieuw, via studiefinanciering gekocht, je eigenlijk de bosch maar sturen me ze deze. en die wil ik niet dus je mag hem voor 90 piekies kopen
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Idd Sony jah...Op donderdag 14 december 2000 22:32 schreef DJ Martyn het volgende:
Sony ruleert inderdaad.
Ik had per ongeluk:'( m'n CMD-C1 in het water laten pleuren en na wat drogen deed ie en doet ie het weer perfect.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq