Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik Ben Ben en Ben op zoek naar de beste telefoon?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde effe vragen wat vinden jullie een goede telefoon. Ik zelf denk in ieder geval een Nokia, Ericsson of een Motorola.

Bedankt voor jullie hulp

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Er is maar één goed merk en dat is Nokia. Wil je een goed toestel met veel gebruiksmogelijkheden, koop dan de 6210.... :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nokia, Ericsson en Motorola zijn alle drie topmerken, 't is maar waar je voorkeur naar uitgaat.

En dan heb ik 't voornamelijk over menu's en uiterlijk..

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
ja
ericsson en motorola vind ik persoonlijk wat gebruiksONvriendelijker

Verwijderd

6210 is een goeie al krijg ik communicatie tussen pc en telefoon niet aan de praat

• StanTheMan
oh ja
ik heb 6210 en die is relaxed
heb daarvoor ericsson t18s en nokia 6110 gehad

pa heeft motorola p7389 en m'n broer v50
vind ik beiden toch wat minder fijn

Verwijderd

Nokia 8850 RulezZz !! nokia 8210, motorola v50 en de sony z5 zijn ook wel goed.

Verwijderd

Op woensdag 13 december 2000 21:09 schreef StanTheMan het volgende:
Ericsson en Motorola vind ik persoonlijk wat gebruiksONvriendelijker.
Mee eens, ik zou ook voor een Nokia gaan. 't Liefst een Nokia 6210, want dat is momenteel volgens mij hét toestel. Succes met je keuze!

Verwijderd

Nokia 8210 of 8850 voor compactheid
Nokia 6210 voor meeste functies

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Dat zeg ik toch........Nokia 6210! :)

Verwijderd

inderdaad, ik ken op dit moment geen betere telefoon dan de 6210. Alles wat kleiner en lichter is gaat veel eerder leeg en gaat veel eerder kapot. Echt een 'heavy-user' telefoon met onwijs veel opties! Aanrader!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Bron http://www.kieskeurig.nl :

1. Siemens S35i 8.8
2. Ericsson R380s 8.8
3. Siemens C35i 8.79
4. Nokia 8850 8.71
5. Samsung SGH-a-1008.69

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 14:24
jup Nokia 6210..

echt extreem goeie 'foon !

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Op woensdag 13 december 2000 23:22 schreef xxxMaverick het volgende:
1. Siemens S35i 8.8
2. Ericsson R380s 8.8
3. Siemens C35i 8.79
4. Nokia 8850 8.71
5. Samsung SGH-a-1008.69
Hmmm, Siemens... ik vind het display en het licht daarvan tegenvallen, en ook de kracht waarmee hij trilt vind ik niet zo... En hij wordt bij mij heel snel "vies", iets waar ik met m'n 3210 en 3310 geen last van heb. Veel minder, tenminste.

Ericsson, tja, je moet er van houden. Ik vind 'm niet zo lekker werken, beetje onlogische menu's. Maar da's mijn mening.

Samsung werkt perfect. Heb een SGH-2100 en die is echt goed. Alleen is de accu wat minder als bijvoorbeeld die van een Nokia.

Kortom, als je het mij (nogmaals) vraagt: neem een Nokia, en qua type... 6210 is wel heel goed. Heb hem helaas zelf (nog) niet, maar ben zeker aan het kijken of er ergens een leuke voor me ligt!

• StanTheMan
net even gekeken: dat de nokia 6210 er niet meer in staat (in die top 5)
komt door lage cijfers door mensen gegeven die de batterij slecht vonden (volgens mij heel toevallig een slechte batterij want de mijne kan ik 5 dagen gebruiken zonder op te laden) en de telefoon te groot vonden uitvallen (hij is misschien wat groter dan andere nieuwe,dure telefoons, maar daarom zeker niet minder goed vind ik)

Verwijderd

batterij is prima, had hem laatst mee naar mijn ouders, vrijdagochtend van de lader gehaald, maandagavond terug, totaal 3 uur gebeld in die paar dagen, had nog twee streepjes over. Dit zie ik echt heel weinig telefoons nadoen!

Verwijderd

Topicstarter
ja motorola valt al af heb deze 2 modellen nog over het Nokia 8210
[img]c:/windows/desktop/werkmap/pascal/82100.jpg[/img]
en de Ericsson 320s
[img]c:/windows/desktop/werkmap/pascal/r320b.gif[/img]

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op donderdag 14 december 2000 00:02 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Hmmm, Siemens... ik vind het display en het licht daarvan tegenvallen, en ook de kracht waarmee hij trilt vind ik niet zo... En hij wordt bij mij heel snel "vies", iets waar ik met m'n 3210 en 3310 geen last van heb. Veel minder, tenminste.
[...]
Ik heb niets te klagen over de Siemens s35i Perfect ontvangst accu gaat met veel bellen 3 dagen mee. Fijne toesjes. Handige menu's. Het enige dat je mist is snake ;)
edit:
Hij trilt inderdaad wat minder hard dan de Ericson die ik hiervoor had.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-11 09:02
Na een jaar wil je weer een nieuw telefoontje. Dus mijn tip is: koop iets wat niet al te duur is. Toch wil je natuurlijk iets wat er wel een beetje uitziet ;) en met de nodige mogelijkheden. Waar kom je dan op uit?

Siemens C35i , die Nokia 3310 is in dat geval ook een prima keuze (als je geen behoefte hebt aan opties die niemand gebruikt)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Moet er nog iemand een Motorola T2288 kopen met Ben vrij prepaid. heel goedkoop. mail me maar ff als je interesse hebt. (raymondbakker@hotmail.com)

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 16:55 schreef DeathKenny het volgende:
Moet er nog iemand een Motorola T2288 kopen met Ben vrij prepaid. heel goedkoop. mail me maar ff als je interesse hebt. (raymondbakker@hotmail.com)
Iemand nog een NIEUWE Ericsson A1018s met Ben® vrij (prepaid)?
Mail me... sebastard@ik-ben-ben.com. Wees snel, ik heb er maar twee! :)

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 17:01 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Iemand nog een NIEUWE Ericsson A1018s met Ben® vrij (prepaid)?
Mail me... sebastard@ik-ben-ben.com. Wees snel, ik heb er maar twee! :)
Nee dit is geen grapje van die motorola, het ding is splinternieuw, via studiefinanciering gekocht, je eigenlijk de bosch maar sturen me ze deze. en die wil ik niet dus je mag hem voor 90 piekies kopen

Verwijderd

Op donderdag 14 december 2000 17:04 schreef DeathKenny het volgende:
Nee dit is geen grapje van die motorola, het ding is splinternieuw, via studiefinanciering gekocht, je eigenlijk de bosch maar sturen me ze deze. en die wil ik niet dus je mag hem voor 90 piekies kopen
Dat van mij ook niet hoor. Nieuw in zo'n Ben® trommel. Allebei. Nooit gebruikt. Maargoed... wie wil er nou een A1018s?

Verwijderd

idd... 3310 here *D

best aardige telefoon voor dat geld.. en uiteraard mag ik die 6210 ook wel, maar als ik ff reeel denk heb ik W@P ,IR enzo niet nodig ....

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07 16:57

VDM

Kan je via infrarood ook logo's enzo via je pc naar je telefoon sturen en zo ja hoe ???

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nokia 8210 :):9~:9

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• StanTheMan
kan ja met infrarood die logo's en geluiden

hoe? met een ir poort op je computer
en software

Verwijderd

Nokia ruleert en Sony ook.
Ericsson ZUIGT :R

Verwijderd

Sony ruleert inderdaad.

Ik had per ongeluk:'( m'n CMD-C1 in het water laten pleuren en na wat drogen deed ie en doet ie het weer perfect.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op donderdag 14 december 2000 22:32 schreef DJ Martyn het volgende:
Sony ruleert inderdaad.

Ik had per ongeluk:'( m'n CMD-C1 in het water laten pleuren en na wat drogen deed ie en doet ie het weer perfect.
Idd Sony jah... :) Kheb nu de J5, echt superkoel ding....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.