Ik heb een ASUS A7N8X maar de vcore wil niet hoger als 1.8
. wat kan ik hieraan doen? of is hier een mod voor? ik heb wel al een mod gezien voor de A7N8X deluxe, werk deze ook op mijn gewone A7N8X??
Welke revisie heb je? Dan kan er antwoord gegeven worden op je vraag.
Nah pak ff je handleiding en ga op zoek naar info over een jumper om de max. vcore aan te passen zou ik zeggen
Leave only footprints, take only memories
bios gaat maar tot 1.85V (1.75 voor duron procs). De enige manier om je Vcore nog hoger te krijgen is modden.
offtopic:
Dit had je ook kunnen vinden met die leuke zoekbalk hieronderin
volt mod?YoupY schreef op 15 februari 2004 @ 18:16:
bios gaat maar tot 1.85V (1.75 voor duron procs). De enige manier om je Vcore nog hoger te krijgen is modden.
offtopic:
Verwijderd
Ja daar heb je een volt-mod voor nodig ja maar ga eerst eens overclocken zonder die voltmod, meestal kun je dan toch al een heel eind komen (ik 2500+@3200+) heb hem zelfs OOIT op 2442 gehad (11x221) maar dat wilde winXP niet. Ik heb een PCB rev. 2.0
PS zou iemand ff een linkje kunnen posten voor een website waar een non-deluxe voltmod beschreven wordt, ik kon ze namelijk alleen vinden voor de deluxe.
PS zou iemand ff een linkje kunnen posten voor een website waar een non-deluxe voltmod beschreven wordt, ik kon ze namelijk alleen vinden voor de deluxe.
Volt mod=Hardware matig (solderen) iets verandere op je moederbord waardoor je ipv 1,8 volt 1,9 eruit krijgt
[Offtopic] Weet iemand hoe ik mijn processor lager dan de 1,6 standaart volt laat werken (1,4 ofzo)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()