Toon posts:

MP3 file splitten met Nero maar niet naar CD

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een grote mp3 file van een album. Wat ik normaal doe is zo'n file spitten met NERO en dan branden op een rewriter en vervolgens deze rewriter met Musicmatch jukebox weer rippen naar mijn harde schijf zodat de filenames en mp3 tags netjes op mijn harde schijf staan.
Nu heb ik een mp3 file die te groot is om op een cd te branden (met een 90 min cd lukt het branden niet, dat heb ik opgegeven). Kan ik met nero een audio cd "branden" naar mijn harde schijf zodat ik em met Musicmatch jukebox netjes kan rippen naar mijn harde schijf?

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

je kan wel als recorder kiezen: image recorder
en dan de image die hij maak vervolgens uitpakken met bijvoorbeeld isobuster.

Verwijderd

Probeer anders met Adobe Audition (was Cool Edit Pro) de mp3 te splitten (je kan makkelijk indelen met cue points en automatic splitten naar apparte wav tracks in de cue batch). Dan met Musicmatch de wav te converten naar mp3. ID3 tags kan je editten met Winamp dacht ik.

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-09 13:04
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 17:42:
Ik heb een grote mp3 file van een album. Wat ik normaal doe is zo'n file spitten met NERO en dan branden op een rewriter en vervolgens deze rewriter met Musicmatch jukebox weer rippen naar mijn harde schijf zodat de filenames en mp3 tags netjes op mijn harde schijf staan.
Nu heb ik een mp3 file die te groot is om op een cd te branden (met een 90 min cd lukt het branden niet, dat heb ik opgegeven). Kan ik met nero een audio cd "branden" naar mijn harde schijf zodat ik em met Musicmatch jukebox netjes kan rippen naar mijn harde schijf?
Waarom split je hem niet met Mp3DirectCut
Tis gratis, je kan gelijk al tags in planten en nog super klein ook... :*)
Tevens ook .CUE support..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips, ik ga het uitproberen