Toon posts:

[Java] icm met ati drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb al sind ik mijn ati 9800pro heb problemen met de java software van sun
(v 1.4.2_03, ook de vorige versies). Het probleem verschijnt alleen als ik anti aliasing heb aanstaan, als ik deze op application controlled (dus uit) dan werken de applets en het console) prima. Het probleem is dat de applet maar half te zien zien, of knipperen of helemaal niks laten zien, ook het java console is niet meer te zien, soms volgt hierop weleens een reboot. De java problemen zijn wel goed geinstalled want zoals ik
al zei komt het alleen voor icm anti aliasing voor direct 3d aan voor.
Ik heb alle combinaties met de ati drivers geprobeerd maar helaas overal hetzelfde probleem. Ik heb eingelijk ook nergens op internet iemand kunnen vinden met hetzelfde probleem :( zo misschien dat iemand mij hiermaa kan helpen ? de sites waar het niet werkt is bv www.anywebcam.com. Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die hetzelfde probleem heeft ? het is simpel te testen, zet AA aan en klik op het java console scherm van je control panel binnen XP.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik weet dat het niet de juiste manier van oplossen is, maar je zou ook de 1.5 beta eens kunnen proberen. Misschien dat die geen problemen veroorzaakt.

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx, ik wist niet dat er een beta was, ga ik straks ff proberen thnx.

Verwijderd

Topicstarter
en het werkt nog ook _/-\o_ thnx again !

Verwijderd

Topicstarter
het werkte eigenlijk niet helemaal lekker destijds, is er iemand in de tussentijd die hier wel een oplossing voor heeft gevonden?
Pagina: 1