Toon posts:

Creative Inspire 5.1 Digital 5500

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Zijn er nog extra drivers voor de geluidsset van Creative Inspire 5.1 Digital 5500?

Mijn geluid doet het wel, maar zijn er wat extra dingen (plug-ins) voor beschikbaar?

Verwijderd

www.creative.com

Gok dat deze zo dicht zit....

Je zou zelf eens moeten zoeken, GoT is helaas ook geen lopende database..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar tuurlijk al gekeken, maar misschien zijn er ergens anders nog programma's.

Verwijderd

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Dit had je kunnen lezen, in een ander topic van jou wat gesloten is door een modje..

Er wordt ook duidelijk verwezen naar het feit dat je eerst zelf dient te zoeken alvorens te vragen.. dit lijkt mij dan ook een dusdanig makkelijke vraag..

probeer dus gewoon google, tucows of download.com

Verwijderd

Topicstarter
Het Forum is overvol, het maakt het zoeken onoverzichtelijk.

Ik heb al gezocht, maar ik heb niets kunnen vinden.

Het gaat zo:

Ik ben hier nieuw, ik stel een vraag, niemand weet er (bijna) antwoord op, dus zeggen ze maar "zoek eerst even". Als het zoeken toch zo gemakkelijk gaat, paas link maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2004 16:38 ]

Verwijderd

haha !

Goed, dan mag jij eerst vertellen wat je precies zoekt, wat is het doel ?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn achterste boxen hebben een achtergrond geluid (ik natuurlijk niets mis mee) maar met muziek wil ik dat die gewoon geluid hebben netzoals de rest (front/center speakers)

Mijn doel:
ALLE speakers gelijk stellen kwa geluid!

• Tco
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Tco

Je moet drivers voor je geluidskaart downloaden, en niet voor je speakerset!
Drivers voor je geluidskaart vind je op de site van de fabrikant. Als je een creative audigy (2) hebt kunt je met het software pakket wat er bij zat best veel instellen! :)

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:59
'T is idd nogal makkelijk te vinden... Geen linkje maar toch niet moeilijk. In je AudioHQ zit een optie om 't geluid te pannen, je pant't een stukje naar achteren en voilá, er komt meer geluid van achter.
Zo heb je hier misschien toch iets aan gehad voordat'ie waarschijnlijk dicht gaat :P

Ticking away, the moments that make up a dull day

Pagina: 1