Ik zit hier met een vervelend probleem. 3dsmax 6 crasht als ik een avi file wil opslaan. Als ik bij render output avi selecteer en dan wil opslaan, sluit 3ds af zonder een melding. Ik heb een p4 2.66 ghz, r9700pro, 512mb rdram, en een i850 mobo
in de changelog van servicepack1 voor max 6 staat dat ze een probleem tav instabiliteit bij avi met geluid hebben opgelost.
Dus als je nog geen max6_sp1 gebruikt, en wel geluid bij je render hebt, zou ik maar upgraden (zou ik zowiezo doen)
Dus als je nog geen max6_sp1 gebruikt, en wel geluid bij je render hebt, zou ik maar upgraden (zou ik zowiezo doen)
[ Voor 4% gewijzigd door Rapzar op 15-02-2004 16:44 ]
ik heb sp1, en geen geluid. Ik was bezig met de introductury tutorial waarbij je dat fruit moet animaten. Hij crasht ook als ik eerst elke frame in een targa render en daarna open in ramplayer, en vanuit ramplayer opsla als avi
Aan z'n naam te zien zal dat laatste wellicht niet lukkenReemF schreef op 15 februari 2004 @ 17:15:
Mail de supportafdeling van Discreet met je probleem, inclusief je specs, 3DsMAX-product reg.nr. enzovoort, die kunnen je wel uit de brand helpen
Geen idee hoe je dit op kan lossen. Als laatste redmiddel kun je wellicht je filmpje als bmp's opslaan, en vervolgens met een ander programma alles weer samenstellen...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Ik sla nu alles op als targa en maak er dan een quicktime movie van. Maar ik vin het een beetje k*t. Op een gegeven moment, als heel goed ben in 3ds max, wil i de avi's gaan branden zodat ik ze kan kijken op tv, maar dat kan dan vlgns mij lastig.inquestos schreef op 15 februari 2004 @ 17:27:
[...]
Aan z'n naam te zien zal dat laatste wellicht niet lukken![]()
Geen idee hoe je dit op kan lossen. Als laatste redmiddel kun je wellicht je filmpje als bmp's opslaan, en vervolgens met een ander programma alles weer samenstellen...
je kunt die targa files toch ook omzetten naar avi? je bent toch niet alleen beperkt tot mov-files? 
bovendien is het renderen van frame voor frame een stuk interessanter om altijd te doen, want op deze manier kun je altijd stukken opnieuw doen of bij een crash verder gaan waar je gebleven bent
bovendien is het renderen van frame voor frame een stuk interessanter om altijd te doen, want op deze manier kun je altijd stukken opnieuw doen of bij een crash verder gaan waar je gebleven bent
[ Voor 50% gewijzigd door 6K op 16-02-2004 08:58 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
bij alles wat ik als avi wil opslaan in 3ds, dus ook via de ramplayer crasht hij. Ik kan wel de .mov file via quicktime omzetten naar avi, maar dat vind ik omslachtig6K schreef op 16 februari 2004 @ 08:55:
je kunt die targa files toch ook omzetten naar avi? je bent toch niet alleen beperkt tot mov-files?
mja, das inderdaad niet prettig, maar er is ook een stand alone tooltje (ben de naam effe kwijt, mocht je het willen weten kan ik vanavond wel effe kijken) om afbeeldingen om te zetten naar avi.
neemt overigens niet weg dat het wel vreemd is dat hij crashed zodra je avi kiest. maar daar weet ik helaas weinig van
neemt overigens niet weg dat het wel vreemd is dat hij crashed zodra je avi kiest. maar daar weet ik helaas weinig van
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Pagina: 1