MSI K7T Turbo geen xp wel 98

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb een MSI K7T Turbo met een 700 mhz amd processor en 256 mb ram geheugen.

Ik kan er perfect Windows op installeren maar windows xp wil er met geen mogelijkheid op. Wanneer ik XP erop wil installeren kopieerd ie gewoon de bestanden naar de hardeschijf, daarna start ie opnieuw op en dan komt dat scherm van xp dat hij gaat installeren enzo (met die berichten van micrsoft). Op dat punt loopt hij vast, ik heb het al 5 keer geprobeerd maar telkens op precies hetzelfde punt...

Ik snap niet waar het aan zou liggen...kan iemand mij op weg helpen?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 23:20

DaRoot

Some say...

is bekend probleem bij die boards van MSI. Je moet een BIOS update hebben, en dan werkt het perfect.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Bedankt voor antwoord. Dan probeer ik dat eerst, weet je zo gauw vanaf weke versie dat probleem opgelost is?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 23:20

DaRoot

Some say...

Nope, dat niet. Maar gewoon de nieuwste BIOS pakken. Volgens mij had zo'n beetje de hele KT133 en KT266 reeks van MSI er last van.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

Ik heb een soort gelijke probleem gehad, ik kon alleen win98 installeren en geen een andere. Ik heb 'm teruggebracht en heb hem laten testen. Het bleek dat m'n FDD controller op de mobo stuk was en dat dat de probleem veroorzaakte. Maar volgens mij is die van jou ook een bios probleemje. 8)7

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-08 01:20

Kleintje81

Blaat

Check je bord ook op lekkende condensatoren.

Zie o.a. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/772761/.

BF2 stats Systemen

Pagina: 1