E-Tech router en dedicated Server Ravenshield

Pagina: 1
Acties:

• Magure
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-08 17:08
Beste mede-tweakers,

Ik heb een E-Tech router met ingebouwde ADSL-Modem, alles functioneerd perfect, maar ik heb hier ook nog een server draaien met Rainbow 6 : Raven Shield, en die wil niet online, want zodra er iemand probeert in te loggen, via het spel of UBI.COM of via IP geeft hij aan van "Server did not respond"

Ik heb alle topic's al door genomen die er te vinden waren over "poortmappen, router instellingen, etcetc. Maar kan nergens de oplossing vinden, want ik heb in de router via Virtual Server de poorten 7777 en 8777 vrijgeven aan het ip van de server (10.0.0.6), zie schema.

1 7777 7780 7777 UDP 10.0.0.6
2 8777 8780 8777 UDP 10.0.0.6

Voor de rest heb ik zowel de firewall op de router en op de pc uitgeschakeld, maar dat maakt geen verschil. Iemand een idee wat er mis kan zijn, of iemand die ook een E-tech router heeft die dit probleem ook heeft (gehad!?)

Ik weet het niet meer, na 2 dagen ploeteren..... 8)7

• Magure
Niemand??? Ligt iedereen nog te slapen, of ben ik de enige in de wereld met dit probleem??? :(

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Lees de FAQ es door, kicken binne 24 uur is NIET toegestaan !.

Waarschijnlijk slaapt iedereen of zijn ze hard online aan t gamen op andere servers.

Met portmapping heb je al lopen spelen mar waarschijnlijk moeten er meer poorten doogesluist worden. Ik weet niet in hoeverre je server legaal is anders kon t wel es bij de aanmelding bij ubi.com misgaan.

Je kunt de server ook een plek in de DMZ toewijzen (pas op want dan staat de bak helemaal open voor verkeer van buiten af) dan zal Raven Shield waarschijnlijk wel goed werken.

[ Voor 26% gewijzigd door Pantagruel op 15-02-2004 16:30 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:03

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Weet je zeker dat je UDP moet hebben :?
En idd niet zo snel kicken, nergens voor nodig :(

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Magure
Pantagruel schreef op 15 februari 2004 @ 16:27:
Lees de FAQ es door, kicken binne 24 uur is NIET toegestaan !.

Waarschijnlijk slaapt iedereen of zijn ze hard online aan t gamen op andere servers.

Met portmapping heb je al lopen spelen mar waarschijnlijk moeten er meer poorten doogesluist worden. Ik weet niet in hoeverre je server legaal is anders kon t wel es bij de aanmelding bij ubi.com misgaan.

Je kunt de server ook een plek in de DMZ toewijzen (pas op want dan staat de bak helemaal open voor verkeer van buiten af) dan zal Raven Shield waarschijnlijk wel goed werken.
De server is 100% legaal, maar ik heb het al gevonden, in de topics die ik tegen ben gekomen en wat ook op www.raven-shield stond nl. dat de poorten 7777 en 8777 UDP open moeten staan, dit klopt wel, maar ik heb de poort ook op TCP opengezet en toen kon wel iedereen joinen. Dus Kopje Koffie :P deze topic kan van mijn part gesloten worden.