Toon posts:

Internet Restricties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik internet opstart, dat geeft mijn systeem het volgende aan:

"Controleer de instellingen van Internet-restricties op het ontbreken van gegevens. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Controleer de instellingen van Internet-restricties op het tabblad inhoud"

Als ik daar vervolgens kijk dan staat er inderdaad geen vinkje bij "gebruikers kunnen websites zonder restricties bekijken". Als ik dat wel aanvink, vervolgens op toepassen en daarna op OK druk, dan krijg ik pas de internetpagina te zien. Het probleem is alleen dat dat vinkje elke keer weer verdwijnt en dan moet ik die hele procedure weer herhalen.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen??

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk OS?
Onder 9x kon je dit in het register veranderen (local machine, software, microsoft, windows, policies, ratings).

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Even een opmerking: internet != IE. Dat zijn twee totaal verschillende dingen, just for the record.

Wat voor systeem heb je, en heb je wel voldoende rechten om het te mogen aanpassen? Op een universiteitssysteem kun je dit soort dingen bijvoorbeeld vergeten :)

Verwijderd

Topicstarter
IK heb windows millenium en het gaat over Internet Explorer, met die rechten zit het wel goed..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 februari 2004 @ 14:40:
IK heb windows millenium en het gaat over Internet Explorer, met die rechten zit het wel goed..Het is gewoon een home pc met 1 gebruiker.

• G33rt
Welke IE is het, en heb je zoals Terw_Dan aangaf al bij HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Policies\Ratings gekeken?

druk de volgende keer op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif knopje ajb, ipv je eigen post te citeren :)

[ Voor 47% gewijzigd door G33rt op 15-02-2004 14:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet welke IE het is, want het is op de pc bij iemand anders, dus ik kan nu niet kijken.

Maar waarschijnlijk kan ik dat in het register aanpassen?

BTW ik dacht dat ik op edit geklikt had 8)7

• G33rt
Die key die Terw_Dan gaf kan je inderdaad in het register vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 15 februari 2004 @ 14:51:
Die key die Terw_Dan gaf kan je inderdaad in het register vinden :)
Ja, dat snap ik.... maar wat moet ik daar mee doen en lost dat heb probleem waarschijnlijk op?

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op 15 februari 2004 @ 14:34:
Welk OS?
Onder 9x kon je dit in het register veranderen (local machine, software, microsoft, windows, policies, ratings).
die key bestaat niet onder windows ME...

Iemand anders een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
die sleutel heb ik gevonden op een andere plek? wat moet ik met die sleutel doen?
Pagina: 1