DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Alleen in dat geval? Of altijd als je met dat proggie speelt? Warschijnlijk is het proggie niet goed genoeg.
Maakt niet uit wat ik verander hij crasht gewoon. Maar ik lees in andere topics dat anderen met hetzelfe mobo hem wel succesvol gebruiken
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Ik heb dit probleem ook gedeeltelijk alleen op een a7n8x. Ik weet niet of het verder vergelijkbaar is. Ik kan wel de fsb verhogen maar absoluut niet verlagen 
Overigens zijn er ook andere progjes die in realtime veel in kunnen stellen behalve die 8rda. (liefst eentje die ook goed werkt met een a7n8x
)
Overigens zijn er ook andere progjes die in realtime veel in kunnen stellen behalve die 8rda. (liefst eentje die ook goed werkt met een a7n8x
Ik heb die nvidia-tool wel eens gebruikt, maar ik ben er niet echt over te spreken.
Bij mij is het zo dat je stapjes moet nemen van maximaal 6MHz anders crasht alles. Verder moet je soms tussen verschillende stappen ook effe wachten (even iets benchen ofzo).
En vervolgens kan alles nog spontaan een keer vast lopen.
Bij mij is het zo dat je stapjes moet nemen van maximaal 6MHz anders crasht alles. Verder moet je soms tussen verschillende stappen ook effe wachten (even iets benchen ofzo).
En vervolgens kan alles nog spontaan een keer vast lopen.
ik heb ook een nforce2 ultera plank (giga-byte 7n400 pro2), als ik die util van nvidia gebruik werkt het gewoon, kan geheugen timings veranderen en fsb, erg leuk, maar ik kom alleen maar in het basic gedeelte, het geadvanced gedeelte is uitgeschakeld ofzo? Kunnen jullie daar wel inkomen?
Ik gebruik het Easytune-proggie van Gigabyte zelf.
Heb in eerste instantie de bijgeleverde versie gebruikt (kwam toen niet in advanced ode).
Update eroverheen geinstalled, advanced werkt ineens wel
.
XP3000 draait stabiel @2300mHz, verder wil hij wel, maar wordt ie instabiel.
Heb in eerste instantie de bijgeleverde versie gebruikt (kwam toen niet in advanced ode).
Update eroverheen geinstalled, advanced werkt ineens wel
XP3000 draait stabiel @2300mHz, verder wil hij wel, maar wordt ie instabiel.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Pagina: 1